Kramiiis vänner
Tjohooo vilken bra dag!
Och sen gos med Morries som avslut på dagen kunde inte bli bättre ju.
Tjohooo vilken bra dag!
Och sen gos med Morries som avslut på dagen kunde inte bli bättre ju.
Åh kraaaaaaaaaamar i massor till er alla! En extra kram till dig kramiiis! Skönt att du har en bra dag. Mys lite med gubben när han kommer hem!
Morrn kramiiis!
Hoppas du har en jättefin dag idag.
Kram på dig kramiiis! Hoppas allt är bra på den nya veckan.
Åhhhhh låter mysigt med brasa och en myskatt på jobbet.
Vi får inte ens ha tända ljus ![]()
Kram på er alla i tråden.
Jag här skiner ingen sol än i alla fall. Temperaturen är härliga 0 grader och det har kommit liiiite vitt puder i natt.
Snart blir det en promenad me vovven.
kram på dig kramiiis! Tänker på dig.
Det är inte alla som mår sämre när de börjar med antidepp. Du kanske har tur och slipper det.
Kram på dig kramiiis! Hoppas det bara var en tillfällig trötthet idag. Klart du får skrika och vara arg. Man kan inte vara glad hela tiden.
Gumman kram på dig.
Inte är du bortglömd. Men jag förstår din känsla. Jag har själv den ofta. Är ju nästan den enda av mina vänner som är singel. Och i flera år så har jag suttit hemma och undrat varför alla andra har så fullt upp. Men det är nog så för de flesta som skaffar hus, sambo osv. Inte många av mina vänner har haft barn utan det är hus och make som tar deras tid. Och så jobb och alla andra måsten hemma.
Tycker du kan åka till Skåne på tisdag för då ska jag åka ner till Malmö och hälsa på min syster. Så kan jag få träffa dig och ge dig en stor kram.
Konstigt att du känner dig yrslig. Kanske är mensen som är på g?
Ibland är det kanske inte så otur att få börja om. Även om det kanske inte känns så just nu så om det skulle bli så att du blir singel så är det inte alltid det värsta som kan hända.