Kramiiis vänner
Grattis gumman! Verkligen stort steg i livet. Kram kram kram! 2011 kanske inte blir så illa i alla fall.
Grattis gumman! Verkligen stort steg i livet. Kram kram kram! 2011 kanske inte blir så illa i alla fall.
God morgon och en bamsekram på er alla!
Extra kram till dig kramiiis och usch för mensen ![]()
Pffffffff slappna av är nog det dummaste jag hört. Likaså tänk positivt. Vafasen varför skulle det gå bättre då för? Nej det är ett orättvist lotteri det är vad jag tror.
Kram på er!
Åh vad fin han är gosekatten!

Har hört att det är ca 10% av alla som får ett jobb som får det via arbetsförmedlingen. Låter ju som att de siffrorna kan stämma ganska bra med tanke på vad du varit med om idag.
Hoppas det löser sig med jobb för din del snart! Eller i alla fall så snart du vill
Jag är nog typ den enda jag känner som varit sjukskriven utan att ha problem med FK.
kraaaaam
Kram gumman!
Ta det där med jobbet med ro. Ta ledigt ett tag innan du sätter igång med skrivandet av CV. Efter vad du presterat så kommer du att svänga ihop en CV ganska snabbt. Inte konstigt att du känner dig som en trasa. Att slutföra avhandlingen är en stor press som släpper och det gör ju att du istllet blir trött ett tag efteråt.
Tänk vad bra det hade varit om alla från början visste när och om det skulle få några barn. Att slippa hoppas, längta och undra och istället veta vad som gäller. Att ständigt som du slitas mellan hopp och förtvivlan är tortyr på hög nivå. Du är så stark som fortfarande står upp och dessutom mitt i allt detta slutför din avhandling. Var stolt över dig själv.
Klart du är normal. Det finns ju vissa som man verkligen inte vill stöta ihop med. Jag hade nog reagerat likadant
men ja e la inte heller normal då.
Massa kramar till dig gumman!
Hugo skickar massa pussar också!