Inlägg från: Lilla JJ |Visa alla inlägg
  • Lilla JJ

Kramiiis vänner

miism: Hemlängtan är jobbig. Jag var i USA 13 månader som aupair. Och sista veckan var vi på Hawaii. Längtade hem som en tok just då efter 13 månaders vistelse i USA, men idag kan jag inte fatta att jag längtade hem till detta kalla. Jag vill tillbaka til Hawaii juh Så njuuuuut utav dagarna du är där och tänk på hur eländigt det är här hemma med kyla och slask.

Nej kramiiis jag förstår inte heller hur alla kan ha fullt upp jämt men tyvärr så är det ofta så Sen ska man ju kanske inte vara i olika faser av livet heller. Jag som singel är ju också ofta i en annan fas av livet än mina vänner eftersom de alla har partners så det är nog så att jag också står ut lite ur "Svensson" livet. Vänner vill ju ofta kunna identifiera sig med dem de umgås med.

Kramar i massor till er alla!

Mammas lille kille kom 100803
  • Lilla JJ

Oj spännande. Vad känner du inför att flytta till England?

• Lilla JJ

Kram på er!

Hua för magsjuka. Hoppas du klarar dig. Tyvärr är det ju jättesmittsamt

Idag var jag ute och promenerade med vovven och då stötte vi ihop med en annan matte och hennes lille 5 månader valp. Min "vuxne" vovve är så nonchalant för han är ju minsann en gammal gubbe nu när han är 2 år
    Fast ute i skogen så kunde han tänka sig att hoppa runt llite med den lille som dyrkade marken Hugo gick på och följde honom hack i häl.

• Lilla JJ

God morgon kramiiis!

Hur går det med funderingarna? Hur har helgen varit?

Skickar dig en extra stor kram idag för idag är det jämngrått ute

• Lilla JJ

Kram på dig kramiiis!

Låter så spännande med att bo i England. Jobbigt att sambon inte är hemma så ni kan prata om det.

• Lilla JJ

Yessssss äntligen!!! Se 2011 börjar arta sig!

• Lilla JJ

Men gumman han är stressad över allt säkert. Tror inte han menar att förstöra även om du känner det så. Snart har det blåst över så försök att skaka det av dig så fort som möjligt.

Kramar.

Svar på tråden Kramiiis vänner