Kramiiis vänner
Bläh idag ska jag tvätta
mycket roligare att titta in här och ge er alla en stor kraaaaaaam ![]()
Bläh idag ska jag tvätta
mycket roligare att titta in här och ge er alla en stor kraaaaaaam ![]()
Kram på er!
Åh jag vill också shoppa. Hittar inte något
Kramiiis gumman vad härligt att det börjar bli bättre med sambon. Ni har ju haft det kämpigt länge nu så det måste ju vända nån gång.
fru Hagelin: Om du tar trådfika/städning denna veckan så tar jag nästa då ![]()
Kram på dig kramiiis hoppas du har det bra.
Idag är det slask här i Borås. Stackars Hugo som inte är så stor höll på att få simma i de djupaste slaskpölarna. Jag som aldrig brukar lyfta min hund annars fick lyfta honom över de värsta.
Kram kram kram! Här har det varit fullt med besök i helgen så jag har inte hunnit in och kramas.
Kram på er alla i tråden från sjukstugan här i Borås. Hosta rinnande näsa och ont i halsen
Hoppas jag inte smittar er.
Det går bra för Hugo nu när vattenpölarna har försvunnit. Och hans älskade gräsmatta har kommit fram. Han springer som en tok på gräsmattan och riktigt gosar med den
Härligt kramiiis att sambon börjar må bättre och att ni inte bråkar så mycket.
Tycker du ska följa hans råd och bara vila och kanske bara göra lite vad du känner för.
Kram på dig kramiiis!
Du får gärna uppdatera mig per inbox också eller fb du vet jag orkar lyssna även om jag kanske säger saker som du inte vill höra ibland.
Åhhhhhh vila härliga solbilder från Kuba och Kenya vill också ha varmt nu.
Igår var det så fint väder jag promenerade in till stan och köpte glass. Och idag snö
Jobbigt att få ett graviditetsbesked. Bra att hon tog det irl och må inte dåligt om du blir ledsen jag tror att de som känner dig förstår att det tar hårt varje gång.
Klart du ska till Turkland och mysa!!
Kram på er i tråden.
Bra att du får a-kassa kramiiis!
Kraaaaaam på dig kramiiis och på er andra också.
Liten vovve står här och tycker att jag ska leka med honom.....nu. Nej jag ska sova nu ju.