• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    toksnippa skrev 2011-06-22 15:42:28 följande:
    Men!!! Jäkla skrutt så ledsen jag blir för din skull, det är verkligen er tur nu. Orättvist   Vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns det verkligen ord för detta? Om jag ändå kunde krama om dig på riktigt så skulle du fått världens bautakram! Hjärta

Vädur: ja de hade varit farligt! Vann 50' tv/radio, 5' mat, 15' resor och sen blev det nit!
    Kul att vinna
    ♥♥♥
  • kramiiis

Toksnippa och vädur Har inte prstat med ks än, blir nytt test på mån. Men hittils har de ju bara sagt att det är otur... Jahapp. Jag tror på fel på spermierna eller miljön i livmodern.

I'm indestructible
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-06-22 16:32:50 följande:
    Toksnippa och vädur Har inte prstat med ks än, blir nytt test på mån. Men hittils har de ju bara sagt att det är otur... Jahapp. Jag tror på fel på spermierna eller miljön i livmodern.
    Är det TD på måndag? Ringer de då? Men det är RD 14 nu? Hur många försök är det med ÄD nu?
    Jag hoppas fortfarande på att du ska få lyckas men man känner ju själv när man inte orkar mer. Önskar så att jag kunde göra något för dig. Det är så orättvist allt detta.
    Kram kram 
    ♥♥♥
  • kramiiis

Fick ingen td denna gång. Är rd 15 idag. 5:e äd... Jag kan hålla på med dessa behandlingar ett tag till men det funkar inte ekonomikt sätt hur länge som helst. Och sen pallar väl inte relationen fler bakslag heller. Får väl bli adoption om vi blir godkända.... Kram

I'm indestructible
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-06-22 17:11:34 följande:
    Fick ingen td denna gång. Är rd 15 idag. 5:e äd... Jag kan hålla på med dessa behandlingar ett tag till men det funkar inte ekonomikt sätt hur länge som helst. Och sen pallar väl inte relationen fler bakslag heller. Får väl bli adoption om vi blir godkända.... Kram
    Nej det kostar ju alldeles för mycket samt är det ju väldigt påfrestande för relationen. Håller tummarna för att ni blir godkända kram!
    ♥♥♥
  • Lilla JJ

Åh kramiiis gumman! Finns inga ord för hur orättvist livet är
    Massa kramar till dig!

Mammas lille kille kom 100803
  • toksnippa

kramiiis: ja det är SJUKT att man ska behöva betala ur egen ficka - detta borde vara gratis, det jämnar ju ut sig i slutändan ändå när det blir fler skattebetalare. Förstår att det är kostsamt och slitsamt.

Hur har ni det? Har ni påbörjat hemutredning?

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • janssonskatt

Käraste kramiiis, så tråkigt med minus. Bara önskar det var nåt jag kunde säga eller göra....men du vet att jag tänker på dig !Håller mina tummar att ni blir godkända snabbt om det är den vägen ni måste gå nu.

*kraaaaaaaaaaaaaaam*

Svar på tråden Kramiiis vänner