• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • budde1
    kramiiis skrev 2011-06-22 15:31:58 följande:
    Kram på er!

Nä ingen full rulle alls. Men jag har varit ruvare senaste två veckorna men testade minus idag. Så nu är det nog dags å ge upp detta att bli gravid....
    Jag visste inte att du ruvade.......Nej vad tråkigt!!!!!  Massor med kramar Hjärta
  • mulan

Kramiiis: Man blir så tom när man läser att du fått ännu ett minus . FAN vad orättvist!!!!!!!!! Önskar så att jag kunde hjälp dig. Men säger som Hoppas och släpper inte tummarna ännu. Kramar om dig Hjärta!!!

♥ Ebba ♥
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-06-22 15:31:58 följande:
    Kram på er!

Nä ingen full rulle alls. Men jag har varit ruvare senaste två veckorna men testade minus idag. Så nu är det nog dags å ge upp detta att bli gravid....
    Men usch då... Men ge inte upp! Det ska baske mig gå så vi kan träffas med våra småttingar! Passerar ju staden på vägen "hem" till mamma en gång per år så det vore kul ju. Tröstkram och nya tummar lovas nästa gång!
  • My Girls

Kraaaamar till dig i massor. Varför är det som ett lotteri...?

Youth is a wonderful thing. What a crime to waste it on children.
  • mulan

Kramiiis: hur gick det idag? har du testat igen??? Fortsätter hålla tummarna! Kramar

♥ Ebba ♥
  • Mirakelbarn

Kramiis jag önskar såå att du ska få ett plus nu och att du ska få din efterlängtade bebis. Livet är verkligen orättvist! Styrke kramar i massor

Svar på tråden Kramiiis vänner