Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Finaste kramiiis vill att du ska få ha det bra! Kramar om.
Stor tröstkram från mig! Ynka dig själv lite du,låt guben ta hand om dig,käka tranexam ( hoppas du har det på recept åtminstone!) och sen finns vi där när du behöver ta nya tag!
Jag tänker på dig Kramiis! Så ledsen för din, Er skull! Stor kram
Pimpis nä inte på recept ingen som vill skriva ut... Hur är allt med dig? Börjar väl sakta inse att jag aldrig kommer uppleva en graviditet. Jag kan ibte hålla på såhär år ut och år in med behandling efter behandling som jag i princip får gå igenom själv. För att sedan få ett minus, krascha litegrann, klättra upp och börja om. Ivf 1-3 var inga problem att göra så, inte heller äd 1-2 men resten har bara känts totalt meningslöst och ngt jag gör bata för att jag borde, för att bevisa för alla att det är kört... Men jag kan ju intebehöva fortsätta med det nu? 11 embryon och inte ett plus. Det enda som skulle kunna kännas ngt meningsfullt är embryodonation. Men problemet är ju då återigen att fåiväg sambon på prover....för att se om det är fel där. Iofs har ju då alla försök varit helt förgäves vilket skulle kunna kännas ngt hårt.
Budde jag tar cyklof men det hjälper knappt Kram!
Åh pimpis ska vi bygga upp en isolersd stad som vi kan vistas i??? Jag stöter på höggravida överallt omöjligt att undvika här i storstan... Och varje gång sjunker jag bara längre ner...
Ja det blir ju praktgräl mellan varven och konstigt vore väl annars med tanke på vad vi går igenom år efter år efter år.. Vill inte längre räkna åren faktiskt.
Detta med att gå över till ÄD/ED är ju inte bara att göra, det är ju ändå så att man lägger ner det mest naturliga (nja mest naturliga är väl hemma i sängen) att man får barn med sina egna celler. För att ta hjälp av En tredje/fjärde part.
Blä för missfall
Spermierna kollades väl 2009 senast. Men jag vill att de kollar genetiska defekter på sambon och grundligare analys. Men få iväg honom.....
Detta försök tog jag trombyl, pred och fragmin. Förra och det innan dess trombyl och pred.
Aldrig levaxin, tsh på 1,8 enligt senaste proverna.
Hmm kanske är äggotur, jag skulle vilja veta ålder på donatorerna och om de fått barn förut. Men det får jag ju knte veta..
Gaaaah blir bara tokig. Är helt inne på adoption tills jag kommer fram till att jag aldrig kommer komma över sorgen att inte få va gravid.
Fan.
Kram kära du!!!
Det finns inga ord länge för att beskriva detta barnlöshetshelvete...Jättestor kram från mig!!