Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

höst: nä jag jag blev inte ledsen, bara irriterad på att han inte säger tack när jag köper ngt till honom. Å andra sidan så spelar det ingen roll. Så länge vi inte bråkar är ju allt typ hundra gånger bättre än vanligt, så jag får vara glad för det iaf.

kram söt!

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

Hej sötnosar!

Har inte haft tid att titta in håller på att slutföra den ALLRA sista artikeln. Men idag sa både chefen och handledaren att den såg bra ut så är några småsaker jag måste fixa bara sen är jag klar med den.
    Avhandlingen har jag en liten men svår grej kvar att förklara men annars klar med den med !

På måndag ska vi ha möte och troligtvis bestämma datum för själva disputationen! Läskigt

Fick idag massor pepp från min handledare och beröm! Hon sa till mig att tänka "jag kan det här jag har slutfört det här och det är jäkligt bra gjort"

Blev på bra humör och fråga hur hon egentligen mår och nu förstår jag oh känner mig taskig som klagat på henne. Men men....

Nu hemfärd snabb dusch och köra till Uppsala och gå på disputationsfest denna gång tänker jag dock inte köra hem någon annan sen kräk incidensen förra året

Miism: segt med tre månader till kramar om dig lite extra!

Puss på alla

• kramiiis

Annars känner mig bortglömd av så många vänner att jag börjar bli lite nere av det. Men men alltid är det nåt...

• kramiiis

naw sötnosar!
    menar inte er vet att jag har er här

men det finns vissa andra och sen speciellt typ alla (före detta, känns det som) irl vänner...

• kramiiis

skrippo: vår, vill ha vår NUUUUUU! på dig söt!

katten: sötnos! KRAM!

miism: hjärtat, jag saknar så att prata med dig på telefon men nu har jag skaffat skype i mobilen, så kanske vi nås där? vet inte hur det funkar riktigt men vad har du för skype-namn? (inboxa).
    kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

och nu vill jag att ni får ÅKA HEM! så du kan komma hit

• kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-02-21 15:23:39 följande:
    Inte är du bortglömd här heller,men det har varit hysteriskt sista veckorna... Ska skriva om det sen,lovar. Kram tills vidare!
    kram vännen! menar inte dig heller
    du skrev ju massor här hos mig för bara nån vecka sen! eller hur?!

stor kram! skriv gärna om/när du vill om hur du har det! tänker på dig och finns ALLTID här! du om någon vet ju vad jag går igenom...
  • kramiiis

Mulan stygg chef du har

Vädur söta vän!

Höst: Kraaaam

Skrippo: härligt att elda sitter framför kamin just nu

Englandplanerna har jag ingen aning om de är lite sega på det där stället nu vill de att han tar över ett turkietprojekt. Hmm

Jag ska nog söka jobba kanske söka lärarutbildning. Söka kan man ju alltid göra.

Hihi skulle gärna åka runt i landet
    Kram vännen

• kramiiis

Skrippo förstår att det blir krångligt att plugga för dig nu vad vill du plugga?

Behandligar....Mmmm.... Känner inte för att skriva om det här Just nu. Ska snart sova men inboxar dig imorn om jag hinner har lite stressig dag.

Kram!

• kramiiis

Spännande saker att plugga jag skulle vilja plugga lite pedagogik.

Kram söt man får vara nyfiken du har ju stöttat mig genom sms hela senaste behandlingen och speciellt under sjunhusbesöken så du har rätt att få veta

Svar på tråden Kramiiis vänner