• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • SamsonS

Då är det den metoden som ska köras här hemma då;) då vet alla vad jag gör i juli, hahaha!! Jädrans vad snabbt! Att du hann med ens :P grattis till er fina lilla tjej:)

• Theta

Ojoj, vad snabbt det gick!! Men så skönt att ni äntligen har fått henne :) Grattis igen!

• CasperOchMamma
    SamsonS skrev 2011-03-30 22:45:03 följande:
    Vad heter din sambo? :)
    Jesper, men han är några år äldre än vad vi andra är. Flyttade från Vallberga och Laholm för drygt 4 år sedan.
  • CasperOchMamma
    Mia386 skrev 2011-03-23 20:01:13 följande:
    Välkommen hit :) Är du från Halmstad från början eller?
    Ja jag är från Halmstad. Sambon kommer från Vallberga:)
  • Mia386

tips till er blivande mammor, köp hem torrschampo. är inte alltd man hinner duscha innan man ska iväg, och håret blir lätt fettigt som mamma har jag kommit  fram till ^^

Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • SamsonS

Casperochmamma: ok, hur gammal är han? Min sambo är också ifrån Laholm nämligen, han är 85a :)

Mia: det använder jag redan ;) älskar det verkligen!! :)

• Mia386
    SamsonS skrev 2011-03-31 11:06:47 följande:
    Casperochmamma: ok, hur gammal är han? Min sambo är också ifrån Laholm nämligen, han är 85a :)

Mia: det använder jag redan ;) älskar det verkligen!! :)
    jag har inte köpt det än, men borde :P finns det på maxi?
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • engelmede

ett extra tips vad det gäller torrschampo, barnets dialonpuder fungerar precis lika bra och är mycket billigare=)! håret ser fräscht ut direkt!=)

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?