• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • CasperOchMamma
    SamsonS skrev 2011-03-31 11:06:47 följande:
    Casperochmamma: ok, hur gammal är han? Min sambo är också ifrån Laholm nämligen, han är 85a :)

Mia: det använder jag redan ;) älskar det verkligen!! :)
    Han är född 77..
  • Mia386
    engelmede skrev 2011-04-01 08:19:01 följande:
    ett extra tips vad det gäller torrschampo, barnets dialonpuder fungerar precis lika bra och är mycket billigare=)! håret ser fräscht ut direkt!=)
    men blir inte det väldigt "mjälligt"?
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • engelmede

nej inte alls, de går liksom in i håret på något sätt, jag o mina systrar brukar anväda det fungerar galant!=)

• SamsonS

Jag har blivit "moster" åt en liten tös!! :D sambons syster fick sitt första i natt:) nu väntar vi på syster nr 2 som är beräknad till den 24e april, sen är det vår tur. Man längtar ju inte mindre nu precis! ;)

• mucklis

Jag funderade på att köpa torrshampo när jag läste inläggen ovan, men sen fick jag syn på det med dialonpuder. Vad är det för nåt? ^^

• Mia386
    mucklis skrev 2011-04-05 10:41:45 följande:

Jag funderade på att köpa torrshampo när jag läste inläggen ovan, men sen fick jag syn på det med dialonpuder. Vad är det för nåt? ^^

babypuder som man kan ha på deras rumpor, är ävem vanligt att männ har det bakom pugen så de slipper svettsår :)
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?