• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • M y

NornaN: Det är nya avsnitt Måndagar 20.00 Ja, det e jätte skönt att det gick bra. När skulle du till CSK?

Jennypenny83: Jätteskönt, fast BM va danska *suck* men kul då jag tänkte på allt roligt från tråden idag.

• Ellebellebi2010

Jag tittar också "En unge..", är det så drygt som det verkar att ligga o vänta??

• M y

Elle: Haha,exakt så de är det,men ligg inte om du absolut inte måste. Ett tips bara.

• Jennypenny83

Jag tyckte tiden gick jättefort, men jag hade så ont hela tiden jag var inne på förlossningen, öppnade mig fort. Det tog under 4 timmar därinne, sista timmer var rena krystvärkar. Det beror på hur förlossningen blir, men ja det är mycket väntetid :)

Nu ska jag leta upp kudden, ska ut och mata ankor med sonen imorgon förmiddag i vårsolen :)

• cicci89

Så skönt att det inte tog så långt tid för dig :) dkr mig tig det 40 timmar! Både tråkigt och ONT! Hoppas det går både bättre och lite snabbare denna gång!

• betula

Usch fick värsta ångesten när de tryckte på knappen och man insg hur bråttom det var. Fy nåt sånt vill jag verkligen inte behöva vara med om!

• Ellebellebi2010

Haha, här får man ärliga svar! Får väl tänka att det inte är så mycket kvar när man väl är där

• Flisan79

Gillar 16 and pregnant men kan inte se de nya för jag har ju följt top model under alla år så det gäller fortfarande. Brukar se repriserna som ibland går hela dagen på helgerna och förundras över både omogenhet och konstiga familjeförhållanden.

Min erfarenhet är från fl nr 1 lååååååång väntan. 50 Tim ca varav ca 9 tim på fl.
    Nr 2 gick däremot undan på 4 tim och 45 min varav 2 tim och 45 min på fl. Kastade mig på lustgasen så fort vi kom in och racet var igång så ingen väntan alls.

Hoppas på snabb fl denna gång med men med fungerande eda

• M y

Flisan: Ärligt nu, hur ont gör det när de sätter lokalbedövningen? Sen Eda?

Svar på tråden BF september 2011