• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • N e m i
    betula skrev 2011-03-11 10:42:04 följande:
    Idag är jag låg och ledsen. Idag skulle min älsade hund, som jag flaskade upp, ha fyllt 7 år. Istället är det idag 4 månader sen vi avlivade honom. :( Han hade ledproblem och fick ett fantastiskt liv trots veterinärens utdömning redan vid 18 månaders ålder, men fan vad jag saknar honom idag!!

Gravidkänslig som man är nu kan jag inte låta bli att fälla en tår när jag läser ditt inlägg! Förstår att det är en stor saknad! Han ser jättefin ut på bilderna!
    ♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 04 ¸.?°´¯) ♥ scrapheart.blogspot.com
  • N e m i

Igår hämtade jag ut mitt klädpaket från hm! Topparna var såklart stora i magen, men dem växer man väl i till sommaren. Byxorna var i tightaste laget och passar nog inte länge till om baken blir större, haha! Men dem var jättefina, så jag beställde två par till i större storlek! Rekomenderas varmt! Se bloggen för bild på bla byxorna.

♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 04 ¸.?°´¯) ♥ scrapheart.blogspot.com
  • lilla ögat

Åh, jag var inne på Ellos och kikade på mammakläder, det fanns en kjol jag tyckte var rätt fin, men toppen på bilden fastnade jag ännu mer för (fast man bara såg nederdelen på den). Den vill jag ha!!! Men jag hittar inte den någonstans... Den finns bara på bild med kjolen, och inte att köpa verkar det som....
    http://www.ellos.se/dv/1-Nederdelar-Kjolar/Vertbaudet/_/N-f4nZ1z13zxaZ1z141xe?Nr=307438&sta=gyiZ1z13zxyZ1z141xe|||0 Här är kjolen, ingen som har tips på hur jag ska hitta toppen? Tycker texten och hjärtat var så härliga! Och så är det verkligen min färg på den

• sandqvist

Ringde bm igår för att ändra ultiden men det gick inte :( så sambon är i abu Dhabi när jag gör det ;( en av alla nackdelar med hans jobb... Är det ngn här som planerat att boka privat ul? Hur mkt kostar det ung?

• rubin
    lilla ögat skrev 2011-03-12 10:13:37 följande:
    Åh, jag var inne på Ellos och kikade på mammakläder, det fanns en kjol jag tyckte var rätt fin, men toppen på bilden fastnade jag ännu mer för (fast man bara såg nederdelen på den). Den vill jag ha!!! Men jag hittar inte den någonstans... Den finns bara på bild med kjolen, och inte att köpa verkar det som....
    www.ellos.se/dv/1-Nederdelar-Kjolar/Vertbaude...|||0 Här är kjolen, ingen som har tips på hur jag ska hitta toppen? Tycker texten och hjärtat var så härliga! Och så är det verkligen min färg på den

Toppen var ju väldigt söt, skulle oxå gärna ha en sån.
  • melwin11
    lilla ögat skrev 2011-03-12 10:13:37 följande:
    www.ellos.se/dv/1-Nederdelar-Kjolar/Vertbaude...|||0 Här är kjolen, ingen som har tips på hur jag ska hitta toppen? Tycker texten och hjärtat var så härliga! Och så är det verkligen min färg på den

Ellos hade förut den och en tröja där det stod miracle of life. De har utgått ur sortimentet men bara hoppas de kommer tillbakaGlad
    Den var riktgt riktigt fin.
  • Dezert Roze

Hej alla septembermammor 2011!

Tänkte hänga med här i tråden då jag har BF 9/9-2011; andra barnet.
    Mitt första barn fick jag för 20 månader sedan; sommaren 2009, en underbar dotter =) 

Har ni någon BF-lista?

Ska ut och äta med maken o lilla Sunshine!

Kram 

• She is Me

Min mormor gick bort idag... Hon skulle fyllt 99 i år, så det var inte så oväntat men fy vad ont det gör :(

• Flisan79
    Dezert Roze skrev 2011-03-12 15:03:32 följande:
    Hej alla septembermammor 2011!

Tänkte hänga med här i tråden då jag har BF 9/9-2011; andra barnet.
    Mitt första barn fick jag för 20 månader sedan; sommaren 2009, en underbar dotter =) 

Har ni någon BF-lista?

Ska ut och äta med maken o lilla Sunshine!

Kram 
    Välkommen!

BF-tråden finns länkad i TS.
  • NornaB
    She is Me skrev 2011-03-12 15:19:29 följande:
    Min mormor gick bort idag... Hon skulle fyllt 99 i år, så det var inte så oväntat men fy vad ont det gör :(
    Beklagar Verkligen jättetråkigt! Stor kram till dig! {#emotions_dlg.flower}
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
Svar på tråden BF september 2011