• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • lilla ögat
    melwin11 skrev 2011-03-12 13:27:02 följande:
    Ellos hade förut den och en tröja där det stod miracle of life. De har utgått ur sortimentet men bara hoppas de kommer tillbakaGlad
    Den var riktgt riktigt fin.
    Så då gäller det att ha tur alltså och hitta en begagnad ... Blev ju helt kär i den!
  • lajni

Hoppar in i den här tråden, verkar trevlig! jag väntar mitt första barn o är i v 13. Känns helt galet!!=)

Läste lite tidigare i tråden om att man ska kunna känna livmoderkanten, har klämt och känt som en galning på kaggen nu o hittar ingen förbannad kant!!;)

Borde jag vara orolig över detta, har dock funderat över varför min mage står ut mer på ena sidan, kan det vara att livmodern ligger där?

Känner igen mig mkt i "Givinglives" känsla angående magen, har också en jättebula på dagen o sen när jag lägger mig ner syns det väldigt lite....=)

• Nelia82
    She is Me skrev 2011-03-12 15:19:29 följande:
    Min mormor gick bort idag... Hon skulle fyllt 99 i år, så det var inte så oväntat men fy vad ont det gör :(
    Jag beklagar sorgen. Alltid tråkigt när nära och kära går bort. Kram!
  • She is Me

Tack! Tycker det börja bli lite mycket nu, massor på jobbet, vi håller på att sälja huset, haft och har grym huvudvärk sen över en vecka och så nu min kära mormor... Vill njuta av graviditeten...

• Renni
    She is Me skrev 2011-03-12 15:19:29 följande:
    Min mormor gick bort idag... Hon skulle fyllt 99 i år, så det var inte så oväntat men fy vad ont det gör :(
    beklagar verkligen!
    Det spelar ingen roll hur gamla/sjuka dem är så är det fruktansvärt jobbigt ändå att förlora någon.

14+2 idag... Känns som om veckorna går lite fortare nu. Idag har jag varit så fruktansvärt trött! Jag sov 2,5 timmar när dottern sov middag.. Snacka om seg efteråt. Annars känner jag mig inte så gravid längre.. lite ont i brösten men inget mer så. Längtar efter att få känna sparka =)) gud så mysigt!!
    I tisdags denna veckan var jag på glukosbelastning... vilken jäkla pina det är! Jag höll på att spy flera gånger... men mina värden blev jätte bra så det var skönt...
  • Flisan79

V 16 idag, tjoohoo. Känns som man kommit en liten bit på väg. Fick dessutom 2 små sparkar efter nästan en vecka av stillhet. Så skönt att få bekräftelse på att bebben är ok

Är tyvärr ändå sjukt deppig, när ska detta vända. Vill vara strålande glad.

• Sofiafia82

Hej alla!
    Idag har jag tränat igen för första gången på över en månad. Har varit så trött förut (och haft influensa) att jag inte orkat ta mig iväg till gymmet. Vad kul det var att träna idag när man såg lite put på magen i profil Var nog bara jag som såg det men ändå ;)
    Körde väldigt lugn dock eftersom jag inte tränat på ett tag. Bara 10 min uppvärmning på cross climbern och sen körde jag ben och rygg med maskinerna. Hade lite lättare vikter än vanligt, men livmodern blev lite hård ändå efter träningen.

Imorn ska jag försöka ta mig iväg och simma lite i lugn takt, fast inte så lugnt så jag sjunker...
    Tänkte träna lite nu innan jag åker till Schweiz på skidsemester (på onsdag)!

• Jennypenny83
    Dezert Roze skrev 2011-03-12 15:03:32 följande:
    Hej alla septembermammor 2011!

Tänkte hänga med här i tråden då jag har BF 9/9-2011; andra barnet.
    Mitt första barn fick jag för 20 månader sedan; sommaren 2009, en underbar dotter =) 

Har ni någon BF-lista?

Ska ut och äta med maken o lilla Sunshine!

Kram 
    Välkommen :) Samma BF som jag då, väntar också andra barnet. Har en son från nov-09, så han kommer vara 22 månader när liten kommer.

She is Me: Beklagar verkligen... Det gör ont oavsett ålder. 
  • Melinda och Melvin

Hej tjejer!

Var nu ett tag sen jag skrev här inne Tungan ute men det är först nu som mitt illamående börjar försvinna och sen har jag haft jobbigt med en visdomstand som jag har fått dra ut.. det var ingen höjdare Rynkar på näsan fy va man hatar tandläkaren!!

Magen växer och jag känner av bebisrörelser Skrattande går in i vecka 13 imorgon.. wiiiie!!

Hoppas ni andra mår ok Hjärta 

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Mliic

Hej på er!! Nu har jag gjort 4 roliga könstester på bebben..
    resultaten blev:
    Flicka
    Pojke
    Pojke
    Flicka
    =)

Och ringtestet visar olika från gång till gång haha
    Spännande.

Svar på tråden BF september 2011