• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • NornaB

I morgon ska jag på en extra glucosbelastning efter som mitt BMI är för högt..  Urk, men det brukar gå bra. Det jobbigaste är att inte få äta tycker jag!!

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • MissMarilyn
    NornaB skrev 2011-03-22 16:09:42 följande:
    I morgon ska jag på en extra glucosbelastning efter som mitt BMI är för högt..  Urk, men det brukar gå bra. Det jobbigaste är att inte få äta tycker jag!!
    När gör man den i vanliga fall?
    Ska också göra men jag tror jag bara ska göra en gång.
  • NornaB
    MissMarilyn skrev 2011-03-22 16:15:54 följande:
    När gör man den i vanliga fall?
    Ska också göra men jag tror jag bara ska göra en gång.
    Nästa för mig blir i vecka 28-29 nånting..
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • Flisan79

Illamåendet har hållt i sig och upp kom tillslut min första gravdspya någonsin. Känns lite i senaste laget att börja spy nu.

• MuM2girls
    Flisan79 skrev 2011-03-22 17:37:46 följande:
    Illamåendet har hållt i sig och upp kom tillslut min första gravdspya någonsin. Känns lite i senaste laget att börja spy nu.
    Gud va jobbigt:( Det är ju nu man ska må som bäst som gravid!!! Inte för jag heller gör det!!! Trött, seg och inte tala om att inte kunna njuta av någon mat:( Allt smakar, ja de smakar inget:(
  • Flisan79
    MuM2girls skrev 2011-03-22 18:32:02 följande:
    Gud va jobbigt:( Det är ju nu man ska må som bäst som gravid!!! Inte för jag heller gör det!!! Trött, seg och inte tala om att inte kunna njuta av någon mat:( Allt smakar, ja de smakar inget:(
    Mmm, och saker har tagit en oväntad vändning. Illamåendet känns bättre men nu har jag superont längst ner i ryggen och kallsvättas. Känns lite som UVI men ryggen vet jag inte om det beror på det eller enorm foglossning. Mår piss gör jag hur som helst...blääää!
  • nasj

Har inte varit in här på flera veckor,nyfiken på hur det går för er?
    Jag ska på UL på fredag,är nervös,ska vara i vecka 18 nu,om de räknat rätt,får vi se på fredag,men jag känner ingenting i magen förutom att den blivit större,men det är enbart mina tarmar,skulle bli sjukt ledsen om det visade sig vara nått fel nu,nu har man verkligen ställt in sig på att allt är ok,när man passerat 12.e v.
    De sägs att omföderskor känner rörelser tidigare,men jag kan verkligen inte känna någonting..

• Flisan79
    nasj skrev 2011-03-22 19:41:12 följande:
    Har inte varit in här på flera veckor,nyfiken på hur det går för er?
    Jag ska på UL på fredag,är nervös,ska vara i vecka 18 nu,om de räknat rätt,får vi se på fredag,men jag känner ingenting i magen förutom att den blivit större,men det är enbart mina tarmar,skulle bli sjukt ledsen om det visade sig vara nått fel nu,nu har man verkligen ställt in sig på att allt är ok,när man passerat 12.e v.
    De sägs att omföderskor känner rörelser tidigare,men jag kan verkligen inte känna någonting..
    Kankse du har moderkakan i framvägg? Mång känner ju väldigt sent då. Jag tror jag känner för att jag för för första gången har den i bakvägg och är van vid att känna minde. Kände visserligen tidigt med de andra ändå men det var absolut inte lika tydligt och ofta som nu.
  • nasj
    Flisan79 skrev 2011-03-22 19:49:26 följande:
    Kankse du har moderkakan i framvägg? Mång känner ju väldigt sent då. Jag tror jag känner för att jag för för första gången har den i bakvägg och är van vid att känna minde. Kände visserligen tidigt med de andra ändå men det var absolut inte lika tydligt och ofta som nu.
    Jag hoppas verkligen det är så Kände iof sent min första graviditet,jag tror det var typ i 6 mån el nått,min mage syndes knappt förrens 6 mån förra gången och då gick ju allt bra Får helt sluta oroa mig hela tiden
Svar på tråden BF september 2011