• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Jokkan
    Flisan79 skrev 2011-01-08 12:50:34 följande:
    Låter som typiska gravsymtom
    Ja, jag hoppas på det! Känns ju så. =)

När jag hade blödningarna upplevde jag det som att dessa kom när jag stressade eller lyfte tungt. Började jobba 8 timmarsdagar som Lärare i samband med när blödningarna kom och var lite stressad inför det. (Efter mammaledighet.)
  • NornaB

Ska hålla tummarna för alla som haft blödningar! Hoppas det går vägen för er!!

Jag orkar verkligen ingenting just nu.. vill bara vila! Mår lite ila hela tiden vill äta men är inte sugen på nåt.. mer än polly Ska jobba i morgon (och 4 dagar framåt). Jag jobbar som djurskötare med kossor och grisar så det är ju ett fysiskt krävande jobb så jag lär väll va rent slut i morgon kväll om jag är så här trött efter att ha kört in lite ved! 

Aja, nu är det slut gnällt Ska tänka på allt det roliga med grav istället, som att göra namnlistor, inköpslistor och den mysiga tid som kommer!!

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • miqaw

Sitter och skriver lite lätt på inköpslista (vågar knappt med tanke på risk för MF) men oj oj oj oj oj... Tur att Ullared finns! hahaah

• NornaB
    miqaw skrev 2011-01-08 14:14:00 följande:
    Sitter och skriver lite lätt på inköpslista (vågar knappt med tanke på risk för MF) men oj oj oj oj oj... Tur att Ullared finns! hahaah
    Ja, det är en del man behöver! Även om jag har 3 barn sen innan har bara sparat spjälsängen... Som är samma som jag hade när jag va liten Vi ska köpa lite efterhand som vi hittar vad vi vill ha. Vagn köper vi begagnad, jag vill nog ha en Emmaljunga Cerox, (ej city). 
    Rasmus 010318 <3 Isac 040224 <3 Max 060106 <3
  • iMammasMage
    givinglife skrev 2011-01-08 09:10:43 följande:
    Samma som mig då.. mf 19/11 och ingen mens emellan...
    Har också hört att man kan ha lättare att bli gravid, det bevisar vi lite va
    Jamen absolut, visst är vi levande bevis på det :)

Men nu blir jag lite nojig då grav.symptomen avtagit från vad det var förra veckan...men det kan ju komma och gå. Igår kändes växtvärken i livmodern men brösten känns inte lika ömma el. uppsvällda längre. Känner mig lite segar än vanligt men annars mår jag ganska så normalt. Inget illamående direkt. Skulle vara kul att veta vilken vecka man är i... 

givinglife- vilken vecka är du i ? Har du fått ngt fastställt ännu?

Hur är det med era grav. symptom? kommer de å går eller har ni det hela tiden? 
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ kärlekens frö ♥¸.?°´¯) ♥
  • Izz

Nyss hemkommen från akuten, spontant missfall...  så tack och adjö för min del då :( Kommer nog hålla mig borta från forumen ett tag så det här får sjunka in...

• iMammasMage
    Izz skrev 2011-01-08 14:54:51 följande:
    Nyss hemkommen från akuten, spontant missfall...  så tack och adjö för min del då :( Kommer nog hålla mig borta från forumen ett tag så det här får sjunka in...
    Nej va trist Izz :(
    Styrkekramar  i mängder - vet hur jobbigt det känns. Det blir bra till slut ska du se. 
    Ta hand om dig! 
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ kärlekens frö ♥¸.?°´¯) ♥
  • NornaB
    Izz skrev 2011-01-08 14:54:51 följande:
    Fy så tråkigt!!! Beklagar verkligen! 
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
Svar på tråden BF september 2011