• Korp

Modifast(are)

Jag har gått på Nutrilett tidigare men bytte idag till Modifast och jag är så himla nöjd med det bytet, smakerna är helt underbara och priset är inte så farligt dyrt heller tycker jag med tanke på att man måste kunna tåla det man ska dricka om man går på VLCD.

Jag söker nu andra Modifastare, spelar ingen roll om ni har gått på det tidigare, går på det nu eller ska börja inom en snar framtid. Alla som har erfarenhet av Modifast är välkomna!

Lite frågor till er,
    * Hur länge gick du/tänker du gå på det (ren/blandkur)?
    * Hur mycket gick/vill du ner?
    * Var/är du nöjd med smakerna/utbudet?
    * Vilken var/är din favoritsmak?
    * Hade/har du några biverkningar?

Om det faktist dyker upp fler Modifastare som kör med det just nu tänkte jag att vi även kunde dela med oss av startvikt och uppdatera så ofta som möjligt om hur det går. Det låter väl bra?

(Med tanke på att det redan finns ett flertal andra aktiva trådar om just Nutrilett, Naturdiet osv så vill jag helst hålla denna tråd bara för Modifastare då det inte tycks finnas några aktiva trådar om detta)

• Svar på tråden Modifast(are)
  • plopp76

Ny invägning: Minus 1,5 :)

Det är skiiiitbra ju! Nu jävlar... nu tutar vi och kör! :)

• Veronica1984

Hallå på er! Nu fredag = ny invägning!
    - 0,6 Helt okej!
    Hur går det för er andra denna vecka?

Hejja Plopp76!! Bra kämpat!!!

• miss mamma

Hoppar in här igen... tappade er på vägen
    Inne på dag 7 av mina 3 veckor med modifast tappat 3,5 kg  

Liam <3 Leon <3 Olivia <3
  • Sundance Kid

-2,4 står min våg på. Inte helt nöjd (mycket vill ha mer, hehe) .. men allt är bättre än ett + anser jag :)

• plopp76
    Sundance Kid skrev 2011-08-07 13:24:48 följande:
    -2,4 står min våg på. Inte helt nöjd (mycket vill ha mer, hehe) .. men allt är bättre än ett + anser jag :)
    Jag skulle vara grymt nöjd med et :) Men som du säger, mycket vill ha mer!

Jag kämpar på och antar att lyckoruset som tar tag i en ibland är bara att haka på. Det syns nu på kläderna att det händer grejjer. DET är kul!

Mätte mig tyvärr inte vid start... dumt! Men jag ska ta mått på fredag! (Skulle gjort det i fredags... men glömde det.

Nu kör vi hörrni! PEPP!
  • BeccaStina

guuud va jag är avis på er! här har vi varit bortrasta i nästan 3 veckor, och nu är det 4-5 födelsedagar och några dop att gå på. känns som att jag aldrig kommer kunna komma igång med dieten :( och inte nog med det efter att jag satte in p staven gick jag upp massa i vikt så nu måste jag börja om från början igen :(

kommer skriva när vi har tid och motivation att köra igång ordentligt igen, just nu får jag nöja mig med att följa er andra. Lycka till nu och var glada över ALLT som inte är ett + på vågen!!

beccastina.blogg.se - mamma till två fantastiska pojkar <3
  • plopp76

Invägning... minus 0,5. Inte nöjd... men samtidigt... det är ju iallafall neråt Glad

• Marlean

Jag är i en kräftskive period och har lagt Modifast på hyllan lite pga. det men snart hoppas jag komma igång igen.

• plopp76

Jag hade en ordentlig prövning igår... och idag med för den delen. Hela dagen gick bra, men på kvällen kom min kompis hem (vi är kombos :), kompisar som bor ihop..) och hon hade med sig ett gäng tjejer... Möhippa!

Tjejen som ska gifta sig känner inte jag så där jättebra så jag var inte med på dagen. Men iallafall så kom dom hem och lagade svingod mat och det doftade ljuvligt.... sen dukades det fram godis och chips... och efterätt. Usch vad jag kämpade! Men det slutade iallafall med kanske 5-6 godisar och en näve chips.

Egentligen är det ju inget att vara uppgiven för... men det känns inte så kul idag. Jag vet ju att varje snedsteg är mänskligt och att dte är "bara" att köra på. Idag finns det dock HUR mycket som helst kvar i skåpen. Än så länge har jag hållit mig, men det är inte roligt. Sen ska vi på bio dessutom ikväll. Och min allra störtsa last i livet är popcorn... Strålande.

Men jag tänkte skära en måltidsbar i mindre bitar och ta med i en påse. Så känns det LITE som godis iallafall. Vatten tar jag med hemifrån... eller köper en smaksatt Loka eller nåt.

Jag hatar att tappa kontrollen! Men jag bara SKA ha bra resultat på vågen på fredag!

• Sundance Kid

Idag visade vågen - 1,2 kg. Det går neråt sakta men säkert i alla fall =)

Svar på tråden Modifast(are)