• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Analoga
    Anova skrev 2011-03-01 12:12:04 följande:
    Helge påpekade det och det syntes ju tydligt.
    Missade både hans påpekande och hennes mage! Blir lite förvånad bara; för jag hade för mig att de var en bra bit över 40 båda två...
  • Anova
    Analoga skrev 2011-03-01 12:58:21 följande:
    Missade både hans påpekande och hennes mage! Blir lite förvånad bara; för jag hade för mig att de var en bra bit över 40 båda två...
    Gabi är inte över 40.. 2004 var hon 31 (året då hon var med i Robinson), så hon bör väl vara 38-39 idag?
  • Galia

Hej! Rolig tråd Hänger på här

Analoga: Gaby var 38, men han var nog 45 om jag minns rätt.

• Gurkan
    Analoga skrev 2011-03-01 10:14:39 följande:
    Härligt gäng den här veckan förresten Den unge rockkillen var ett udda inslag bland de övriga, kul

Jag var så fascinerad av honom att jag hade svårt att höra vad han sa. Han såg så ung ut (vilket han är med). Så slät om kinderna och så tunn och späd och så stack det fram en matta av hår ur halsringningen på tröjan! Självklart kan alla (män och kvinnor) ha hårigt bröst men det liksom bröt fullständigt mot hela hans utseende att det itne gick ihop. Sånt jag kan bli fascinerad av haha!
  • Rigmor Mortis
    Gurkan skrev 2011-03-01 13:47:54 följande:
    Jag var så fascinerad av honom att jag hade svårt att höra vad han sa. Han såg så ung ut (vilket han är med). Så slät om kinderna och så tunn och späd och så stack det fram en matta av hår ur halsringningen på tröjan! Självklart kan alla (män och kvinnor) ha hårigt bröst men det liksom bröt fullständigt mot hela hans utseende att det itne gick ihop. Sånt jag kan bli fascinerad av haha!
    Haha, jag var också helt fascinerad av hans brösthår
  • Gurkan
    Rigmor Mortis skrev 2011-03-01 13:53:25 följande:
    Skönt att höra att man inte var själv om det
  • Analoga
    Anova skrev 2011-03-01 13:05:32 följande:
    Gabi är inte över 40.. 2004 var hon 31 (året då hon var med i Robinson), så hon bör väl vara 38-39 idag?
    Jaså har hon varit med i Robinson också??  Mycket jag missar tydligen
  • Anova
    Analoga skrev 2011-03-01 14:37:35 följande:
    Jaså har hon varit med i Robinson också??  Mycket jag missar tydligen
    Är du säker på att vi pratar om rätt program?

Man fick ju se någon staty i Halv8.
    Om jag inte minns del så blev Gabi diskad ur tävlingen eftersom hon fixade mat på ett otillåtet sätt..
  • Analoga
    Rigmor Mortis skrev 2011-03-01 13:53:25 följande:
    Ikväll är det han som lagar maten :)
  • Analoga
    Anova skrev 2011-03-01 14:43:28 följande:
    Är du säker på att vi pratar om rätt program?

Man fick ju se någon staty i Halv8.
    Om jag inte minns del så blev Gabi diskad ur tävlingen eftersom hon fixade mat på ett otillåtet sätt..
    Ja det finns väl bara ett Halv8?   -  men jag kanske missar lite ibland, för jag är ofta uppe och springer i pauserna
Svar på tråden Halv 8 hos mig