• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Analoga
    Gul13 skrev 2011-05-05 17:41:21 följande:
    Word. Gud vilken besvikelse.

Och det där fjantbröllopsskiten som sänds istället ... Suck! Fördelen är ju att man får något gjort både ute och inne när man inte sitter naglad mellan 19.30-20.00. Inget ont som inte har något gott med sig ...
    Jo det förstås - men jag saknar ändå den där halvtimmen Kyss
  • Gul13
    Analoga skrev 2011-05-05 18:49:57 följande:
    Jo det förstås - men jag saknar ändå den där halvtimmen Kyss
    Det gör jag med ...
  • Elins mamma 2010

Hej hej!
    Har ni sett att det snart börjar ett program i kanal5 som verkar väldigt likt Halv 8 hos mig, eller rättare sagt likt det där Klockan 8 hos stjärnorna. Fyra kändisar ska tydligen bjuda varandra på middag. Kanske sevärt?

• Analoga
    Elins mamma 2010 skrev 2011-08-17 21:41:21 följande:

Hej hej!
    Har ni sett att det snart börjar ett program i kanal5 som verkar väldigt likt Halv 8 hos mig, eller rättare sagt likt det där Klockan 8 hos stjärnorna. Fyra kändisar ska tydligen bjuda varandra på middag. Kanske sevärt?

Nope, inget för mig. Tyckte kändisspecialet var urtrist
  • Analoga

Ikväll...äääntligen - börjar nya avsnitt av halv 8 hos mig :) Som jag längtat!

• tantS
    Analoga skrev 2011-08-29 14:13:16 följande:

Ikväll...äääntligen - börjar nya avsnitt av halv 8 hos mig :) Som jag längtat!

• Elins mamma 2010

Här hemma lät det:
    Jag (entusiastiskt): Vet du vad som börjar halv 8? Halv 8 hos mig!
    sambon: Nej inte det nu igen!
    Jag: Vaddå vi gillar ju det!
    sambon: ja de första 300 avsnitten ja.. jag är trött på det.

Så jag lär få titta ensam! 

• telgebo

Vilken middag hon gör Helena, helt impad

Gravid v.32+1 BF 23/10 Bara 55 dagar dit
  • Analoga
    telgebo skrev 2011-08-29 19:53:15 följande:
    Vilken middag hon gör Helena, helt impad
    Ja det var verkligen suveränt! Så fint upplagt oxå!  Men jag missade poängen. Hur mkt fick hon? Borde ju vara högt med tanke på hur nöjda alla var
  • telgebo
    Analoga skrev 2011-08-29 20:34:50 följande:
    Ja det var verkligen suveränt! Så fint upplagt oxå!  Men jag missade poängen. Hur mkt fick hon? Borde ju vara högt med tanke på hur nöjda alla var
    22 poäng, 2 st gav henne 7 poäng och fiskhandlaren gav henne 8 poäng.
    Gravid v.32+1 BF 23/10 Bara 55 dagar dit
  • SoStylish

Jag trodde att hon skulle få högre poäng efter alla positiva kommentarer om hur god maten var! Vi får se vad de andra hamnar på :) 

• Analoga

Va? Fick hon bara 22 poäng?? Det tycker jag var för lite. Tycker hon var värd åtminstone en 9:a av varje.

Men jag är rätt säker på att många snålar med poängen bara för att de vill vinna själva.   

• telgebo
    Analoga skrev 2011-08-30 08:31:49 följande:
    Va? Fick hon bara 22 poäng?? Det tycker jag var för lite. Tycker hon var värd åtminstone en 9:a av varje.

Men jag är rätt säker på att många snålar med poängen bara för att de vill vinna själva.   
    Ja nu lär ju Susanne vinna allt med sina 26 poäng.
    Gravid v.32+4 BF 23/10 Bara 52 dagar dit
  • Analoga
    telgebo skrev 2011-09-01 19:35:29 följande:
    Ja nu lär ju Susanne vinna allt med sina 26 poäng.

Det blev delad vinst - Susanne o fiskhandlaren   Trodde nästan han skulle vinna faktiskt
Svar på tråden Halv 8 hos mig