• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Mia386
    Gurkan skrev 2011-03-02 21:33:08 följande:
    Måste jag säga, kunde hon inte nöjt sig med en av sakerna liksom ;P
    Precis ^^ iaf tills programet var över ^^ 
  • k girl
    Gurkan skrev 2011-03-02 20:57:09 följande:
    Soppan lät god men huvudrätten kändes lite tråkig och varför är det så lite grönsaker? Ett salladsblad på tallriken kan piffa upp det rejält! Och varför envisas med att servera varma tillbehör PÅ glassen. Det blir alltid glassbuljong av det innan gästerna hinner äta
    Haha, jag och min man brukar göra glass med varm chokladsås (världens godaste!). Chokladsåsen serveras HET och vi äter glass- och chokladsoppa. MUMSIGT!

...men glass med mylta är så sjuuukt överskattat!
  • Rigmor Mortis
    lillapuss skrev 2011-03-02 21:38:14 följande:

Kul att han gav LCHF tjejen specialmat utan majsena med massa Sweet Cilli sås + mangochatney + annanasspad = Socker + socker + socker...... Men hon verkade gilla det..

Märkligt att hon inte tyckte det var aaaaaalldeles för sött med tanke på att hon tyckte rotmoset var så sött. Kanske för att hon bara fejkar sin oerhörda "sockerkänslighet"?
  • MamaJustify
    mimsan01 skrev 2011-03-03 08:30:01 följande:
    Vadan detta? Halv åtta hos mig ersätts med bröllops-tv??

www.expressen.se/noje/1.2350327/gry-forssell-...
    Varför då?? Vill se halv åtta hos mig istället!!!
    Jag behöver inga tatueringar, min mans och mina barns namn är ristade i mitt hjärta för evigt!
  • mysifer

Tror också det är säsongsuppehåll så att de hinner spela in nya avsnitt. De har ju efterlyst nya deltagare så det lär komma tillbaka.

Blev mamma till underbara Alice 2010-06-20
  • mimsan01
    mysifer skrev 2011-03-03 09:15:48 följande:
    Tror också det är säsongsuppehåll så att de hinner spela in nya avsnitt. De har ju efterlyst nya deltagare så det lär komma tillbaka.
    Hoppas det! Det känns som att det kanske kan bli svårt att skaka fram så många bröllop att sända från! Det är alltid lite enklare med middagar!

Ska bli spännande att se hur kvällens middag blir! Jag tycker att hon som ska hålla i kvällen har hållit en väldigt låg profil under veckan, men samtidigt har hon varit väldigt generös med betygen - till skillnad från lill-erik! Tyckte en 5:a var lite snålt för middagen igår, han hade väl egentligen inget konkret att klaga på? Eller hade han?
  • Analoga

Men fyyyyy vad tråkigt!!  Se när andra gifter sig, hur kul är det på en skala 1-10?? Skitprogram! Skrikandes

Men halv 8 hos mig räcker iallafall 4 veckor till. Skitprogrammet börjar sändas i slutet av april   och då har ju halv 8 hos mig ändå slut på säsongen. Hoppas för fan bara att det kommer tillbaka sedan i höst!!!!!
  • Anova

Vad tramsigt! Bröllopsprogram som är så jobbiga till att börja med,  i denna ska brudarna sätta betyg på varandra.. Nä tack!!
    Jag kommer ialla fall att sakna Helge (får väl se något gammalt Ture Sventonavsnitt för att stilla begäret).
Svar på tråden Halv 8 hos mig