Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Jippi, tycker det programet är så mysigt :)
Dagens värd var ju väldigt "normal" om man säger så, slickade på fingrarna osv, men tyckte faktiskt bara förrätten verkade god, resten hade jag nog kunnat hoppa över ^^ Seriöst, hur gott kan det vara med rapsolja och choklad?
Någon som såg kvällens program? Usch henne hade jag inte velat äta hos. Maskar i efterrätten som hon skyller på att hon plockade utan glasögon (man ska väl vara noga att kolla att det inte är ohyra i mat man serverar).
När hon gjorde gratängen så plockade hon upp något som hon råkat slänga, och lade sen på gratängen.
När gratängerna var färdiga såg de dessutom inte aptitliga ut när det runnit över och blivit svart på kanterna.
Chokladfontänen hade hon inte tagit reda på hur den fungerade; inför en sån viktig kväll
Dessutom så såg det ut som hon plockade upp charlottenlök-bitar ur slasken och tillsatte till såsen???
Nä imorgon kan det bara bli bättre
Har en laddning Amarula-glass (enligt receptet från gårdagens program) i frysen. Hur avundsjuka är ni på mig??
*hehe*
Njaeoa...tycker du vi ska va avundsjuka? Är den god?
Bara det inte är maskar i så
Kan då meddela att det var bland det godaste jag någonsin ätit!!
Smälte som smör i munnen.....
Dock viktigt att plasta formen innan man häller i glass-smeten och sedan täcka glassen med plast. Annars blir den isig. Eller köra den i glassmaskinen....
MUMS!!