Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Nu kommer en nördfråga ang Glasögonmannen! VAR glasar han sina bågar? SÅ stora råglas FINNS ju inte idag... Har han glasögon från 70talet???
han hadde en hel låda hemma så han har säkert samlat på sig en del från 70-talet
20 poäng fick dom sammanlagt 
måste fråga, om ni skulle vara med i programet, vad skulle ni bjuda på då? 
om det var snålt med maten igår så var det ju inte det idag!
Vad jag skulle bjuda på... vet inte... eller jo jag har en idé men den spar jag lite. Man kanske skulle söka till programmet. 15 000 skulle ju inte sitta fel!
hehe.. ja 15 papp skulle ju visserligen inte sitta fel, men jag skulle inte få plats med folket här hemma antagligen, inte mycket till husesyn blir det heller, såvida de inte går ut ^^
själv skulle jag bjuda på laxfile med bacon i, någon form av potatis och en kall chilisås till huvudrätt. sedan en choklad tårta som är mörk nedtill sedan ljus och överst vit... förrätt har jag ingen aning om :P
Tyckte det var kul när Gaby och Jean hade handlat, de var verkligen överlastade med kassar! Ofta när man ser när deltagarna handla så har de inte särskilt mycket alls i vagnarna, eller många kassar med sig hem. När vi ska ha middag och handlar till det så är typ vagnen alltid överlastad och så har man 5 kassar med mat hem från affären!