• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Anova
    MissEllie skrev 2011-03-01 21:43:47 följande:
    Ja just den adressen. Det stod tjejstövlar i Eriks hall.
    Min spontana tanke då jag såg stövlarna var "han har platåstövlar" (han spelar ju "glamrock"), men visst det kan ju varit tjejstövlar.
    Jag tror att det finns en tjej eller kille i sängen förutom Erik. Han är ju söt, så vilken tjej skulle inte falla för honom?
  • Anova
    Anova skrev 2011-03-01 21:48:50 följande:
    Min spontana tanke då jag såg stövlarna var "han har platåstövlar" (han spelar ju "glamrock"), men visst det kan ju varit tjejstövlar.
    Jag tror att det finns en tjej eller kille i sängen förutom Erik. Han är ju söt, så vilken tjej skulle inte falla för honom?
    tjej eller kille skulle det stå.
  • tantS
    Rigmor Mortis skrev 2011-03-01 20:47:36 följande:
    Ärligt talat, vad gör LCHF-tanten i programmet? Det är som om jag skulle vara med, glömma att säga att jag är vegetarian och sedan vägra äta.
    Haha, min tanke exakt!
  • Jess69
    Gurkan skrev 2011-03-01 21:41:13 följande:
    tapeten var hur läcker som helst>!
    Menar du den ljusblå i bakgrunden när dom åt?
    Jag är helt förälskad i den sen många år, och nu hittade jag den....1295 kr per rulle....så det
    blir nog bara en fondvägg hemma hos oss med
  • Riceandpeas

Får kolla efter brösthåret imorn!
    Jag var helt fixerad vid att han lämnat dammsugaren framme och tänkte på det hela tiden. Kändes nästan regisserat!

Älskar också den tapeten. Vilket märke är det?

• Rigmor Mortis
    Riceandpeas skrev 2011-03-02 02:13:37 följande:
    Jag var helt fixerad vid att han lämnat dammsugaren framme och tänkte på det hela tiden. Kändes nästan regisserat!

Boråstapeter Linné tror jag.
  • Analoga
    Rigmor Mortis skrev 2011-03-02 08:23:54 följande:
    Boråstapeter Linné tror jag.
    Älskar den tapeten - så snygg!
  • Analoga
    Riceandpeas skrev 2011-03-02 02:13:37 följande:

nä tror inte det var regisserat. Rätt charmigt och typiskt en ung kille (inget negativt) att inte tänka på en sån petitess
  • Galia

jag missade gårdagens program. Ska försöka komma ihåg att se reprisen idag, men vadå? Åt inte lchf-damen av maten? Förvånad

Svar på tråden Halv 8 hos mig