• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Tejj
    idaharju skrev 2011-02-20 01:16:09 följande:
    jag är gravid i v 16+4 :)
    18 år och mitt första barn,
    jag känner mig verkligen enormt stor! alla säer hur stor jag är och de börjar bli lite påfrestande.
    nu vet jag dock inte va vikten är, men gick ner 2 kg i början och de höll sig så ganska länge.
    har precis flyttat ihop med fästmannen och har inte hunnit köpa en våg:P
    ska på UL den 1 mars ! :) nervös!
    vill jätte gärna ta reda på könet, men på gotland gör dom tydligen inte ofta de :( får hålla tummarna.
    blev precis medlem så vet inte om jag lyckas få upp en bild men ska testa :)

Jätte fin mage.... du ser ju ut o vara ganska smal så då kan det ju synas tydligare och tidigare på er....
    Jag är inte överviktig precis, men har ändå en liten xtra mage, som nu äntligen börjar "bli ett" med den riktiga bebismagen som börjat komma fram på mig... (går in i v18 idag)
    Men jätte fin bild på dig som sag... =)
  • kariba

Jag som ska få mitt fjärde barn har inte kännt nåt än, inte tydligt iallfall... det stör mig mycket, är i v.15.

• Capa
    Tejj skrev 2011-02-19 22:26:49 följande:
    Men du verkar "bara" vara i v18 när du får göra ditt VUL.... jag kommer att vara i v20 när jag gör mitt... alltså får jag vänta 2v mer än dig på att VUL ska bli av... så då ÄR det ju en evighet att vänta tills dess Flört
    Antar att du menar UL och inte VUL (Vaginalt Ultraljud) Flört Jag kommer va i vecka 19 (18+2) så om man tänker så så får du ju iofs vänta en vecka längre haha Men den som väntar på nåt gott..... Flört
  • Tejj
    Capa skrev 2011-02-20 08:52:50 följande:
    Antar att du menar UL och inte VUL (Vaginalt Ultraljud) Flört Jag kommer va i vecka 19 (18+2) så om man tänker så så får du ju iofs vänta en vecka längre haha Men den som väntar på nåt gott..... Flört
    Ja, jag menade faktiskt RUL men skrev fel... sorry :P
    Men.... Lyder inte ordspråket "Den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge"???? Skrattande
  • sjövildabarn

jag känner oxå min om jag lutar mig framåt det kom massa igår tre st på rad på samma ställe. det e skönt att känna.
    vet ju att jag har min moderkaka i bakvägg och det gör ju att man kan känna tidigare än om man har moderkakan i framvägg.

• kattaaa
    Tejj skrev 2011-02-19 22:28:53 följande:
    Nä samma här... ska inte alls klaga... hade lite lätt illamående från vecka 7-13.... sen mest sura uppstötningar o trötthet... så ska inte klaga... =)
    Längtar såååå tills sommaren då man verkligen kan börja räkna ner dagarna tills man har den lill* i famnen.... som jag o sambon har kämpat o längtat efter den dagen... uj uj uj vad jag längtar =)
    Jag har ju redan två små troll här hemma, så för min del gör det inget om tiden går sakta nu de sista.
    Även om jag längtar som en tok med efter våran lilla bebis :)
    °° isabelle 2oo7-o8-2o °° Melvin 2oo9-1o-o7 °° Lillplutt BF 2o11-o7-31°° kattaaa.blogg.se °°
  • IceCloud

Va kul att vi börjar känna våra små i magen, ja längtar till de riktiga sparkarna. Nu känns det mest som en liten groda som sprätter till ibland. Vill att även sambon ska kunna få se hur det rör sig, men än så länge syns det ju inte på utsidan.
    Jag har ingen aning om var moderkakan ligger, brukar de säga det på ul? antar att den befinner sig i bakväg då eftersom jag kan känna rätt tydligt när det rör sig och det är ju ganska tidigt.

• alexander2011

dagens bild :) börjar bli kul att ta bilder när magen syns. magen var rejält svullen imorses men :)
  • Capa
    Tejj skrev 2011-02-20 08:55:58 följande:
    Ja, jag menade faktiskt RUL men skrev fel... sorry :P
    Men.... Lyder inte ordspråket "Den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge"???? Skrattande
    Haha jo tyvärr gör det väl det *suck* Flört
  • Guldklimparna060811

Jag får väl oxå ta bild o lägga upp:)

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011