Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Jag som ska få mitt fjärde barn har inte kännt nåt än, inte tydligt iallfall... det stör mig mycket, är i v.15.

Jag kommer va i vecka 19 (18+2) så om man tänker så så får du ju iofs vänta en vecka längre haha Men den som väntar på nåt gott.....
Jag kommer va i vecka 19 (18+2) så om man tänker så så får du ju iofs vänta en vecka längre haha Men den som väntar på nåt gott..... 
jag känner oxå min om jag lutar mig framåt det kom massa igår tre st på rad på samma ställe. det e skönt att känna.
vet ju att jag har min moderkaka i bakvägg och det gör ju att man kan känna tidigare än om man har moderkakan i framvägg.
Va kul att vi börjar känna våra små i magen, ja längtar till de riktiga sparkarna. Nu känns det mest som en liten groda som sprätter till ibland. Vill att även sambon ska kunna få se hur det rör sig, men än så länge syns det ju inte på utsidan.
Jag har ingen aning om var moderkakan ligger, brukar de säga det på ul? antar att den befinner sig i bakväg då eftersom jag kan känna rätt tydligt när det rör sig och det är ju ganska tidigt.

Jag får väl oxå ta bild o lägga upp:)