• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • alexander2011

vilken fin mage :) första barnet?

• alexander2011

väntar oxå första barnet, är så mysigt hihi. är du lika impulsiv o har inhandlat nått. jag kan inte låta bliSolig jag tycker det är jätte kul :)

• SmultronCupcake

Nja jag är nog mer sparsam med det där :P
    Visst det kliar ju som bara den i fingrarna men lovat att hålla mig till slutet av mars då vi tänkte ta en tripp till GeKås i Ullared :)
    Fast sen hade vi sån väldig tur att vi fått massa saker med som barnvagn som sambons syster köpte till deras yngsta son som han inte gillade att vara i så den är så gott som ny och även en bilbarnstol och lite små kläder :) 

• elvin110813

SmultronCupcake: Vi ska också ta en tur till Gekås senare! Glad Sambon är från Falkenberg så vi behöver inte åka supertidigt för att komma dit över en dag, känns väldigt skönt! Tänkte faktiskt kolla på mammakläder också där, det lär ju behövas och kan man få det billigare, så varför inte?! Flört
    Vilken tur ni haft med barnvagn och bilbarnstol! Härligt! Fin mage har du också!!Glad

• SmultronCupcake
    elvin110813 skrev 2011-02-22 10:45:39 följande:
    SmultronCupcake: Vi ska också ta en tur till Gekås senare! Glad Sambon är från Falkenberg så vi behöver inte åka supertidigt för att komma dit över en dag, känns väldigt skönt! Tänkte faktiskt kolla på mammakläder också där, det lär ju behövas och kan man få det billigare, så varför inte?! Flört
    Vilken tur ni haft med barnvagn och bilbarnstol! Härligt! Fin mage har du också!!Glad
    Ja känns som om man kan fynda en hel del billiga kläder där än att behöva betala så himla mycket för mammakläder annars och även andra saker med som barnsaker och lite kläder :)
    Vi har verkligen haft tur :) 
  • sjövildabarn

dom har faktisk mkt bra madrasser till spjällsängar där om jag inte minns fel och mkt billigare täcken till små

• Guldklimparna060811

Ullared har jätte fina baby/barnkläder som e billiga. Pojkarna fick varsitt set m jeans, prasselbyxor o randiga långarmade tröjor. Fräcka kläder o bra kvalité. Vi var där förra sommaren, men då var barnen med så det blev en snabb tur. Man ska inte ha barn med, för de har absolut ingen tålamod. Vi prata om vi skulle åka dit utan barn då

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011