• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • alexander2011
    Guldklimparna060811 skrev 2011-02-21 08:24:54 följande:
    Jag får väl oxå ta bild o lägga upp:)
    Ja gör det :)
  • Capa
    alexander2011 skrev 2011-02-21 09:42:11 följande:
    Ja gör det :)
    Vilken härlig bula Glad Gillade klänningen med, kommer bara bli sötare och sötare ju mer magen växer ju Skrattande
  • sjövildabarn
    Capa skrev 2011-02-21 10:24:17 följande:
    Vilken härlig bula Glad Gillade klänningen med, kommer bara bli sötare och sötare ju mer magen växer ju Skrattande
    jag har inte ens börjat fota mig ännu... skulle man börja kanske hahah nä usch fy det känns inte så kul denna gången som dom två gångerna innan ;)
  • alexander2011
    Capa skrev 2011-02-21 10:24:17 följande:
    hihi tack :) ja jag beställde två klänningar från ellos 99 kr styck :) elastisk så jag tänkte att dom klänningarna kan vara lätta att ha under graviditeten då magen växer. jag hoppas de kan passa under våren/sommaren. tips. köp såna. finns i flera färger. köpte en vit och en aprikosfärgad,  jättesöta.
  • alexander2011

Oj ja det syns :) mysigt med alla magar. jag är bara tvungen att del med mig av kläderna jag bställde från 18manader.se ett tips. Gav inte mer än 525 kr för detta. kläderna ser helt oanvända ut o jätte söta :)

• Capa
    alexander2011 skrev 2011-02-21 15:11:14 följande:

Oj ja det syns :) mysigt med alla magar. jag är bara tvungen att del med mig av kläderna jag bställde från 18manader.se ett tips. Gav inte mer än 525 kr för detta. kläderna ser helt oanvända ut o jätte söta :)

Vilka supersöta kläder!! Måste in och kika där jag med hihi Har ni tagit reda på att ni ska få en tjej??
  • alexander2011
    Capa skrev 2011-02-21 18:27:46 följande:
    Vilka supersöta kläder!! Måste in och kika där jag med hihi Har ni tagit reda på att ni ska få en tjej??
    nej :S men jag har en hel bamse påse med pojk och unisex kläder. detta kunde jag dock inte låta bli. det kommer unisex startpaket snart hem till oss oxå så nu har vi så vi klarar oss :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011