Inlägg från: Kevin och Freja |Visa alla inlägg
  • Kevin och Freja

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Ninakarolina skrev 2011-03-18 10:40:58 följande:

Här kommer bilderna från RUL igår på vår lilla tjej :).
    De var ingen linslus som sagt men fick rätt bra bilder :).
    Vilka fina bilder :)
    Mysigt!! Å en liten tjej, va kul!

Grattis igen :D

När fick du BF då?
  • Kevin och Freja
    Har ni några namnförslag eller redan bestämt er för namn på de små i magen?
    Kul å höra vad andra har tänkt sig :)

Vi har bestämt namn OM det nu är så att det passar när lillan kommer ut :)

Vi har tänkt oss: Freja Linnéa Cecilia Hultman

Freja för att vi tycker om det, Linnéa efter mig och Cecilia efter min syster som tragiskt gick bort 2003.
  • Kevin och Freja
    Ninakarolina skrev 2011-03-18 17:00:27 följande:
    Penny Berit Renström, Penny för vi diggar namnet.... och Berit efter sambons farmor :).
    Va gulligt :)
    Penny var ett sött namn :)

Bra att få med släkten också ;)
  • Kevin och Freja
    idaharju skrev 2011-03-22 18:30:22 följande:
    Ett ihop klipp med bilder från olika veckor :)

Denna bild är från vecka 20 :)

Går in i vecka 21 imorgon :)
    Vilka mysiga och fina bilder! Kul att se att det är fler än jag som växer så det knakar :)
  • Kevin och Freja
    Capa skrev 2011-03-24 07:36:20 följande:
    Var på mitt efterlängtade ultraljud igår. Fick veta att det var en väääldigt aktiv liten bebis i magen, vägrade ligga still så att bm kunde få ett bra kort. Hon fick in jättebra vinklar men så fort hon skulle knäppa av vända han rumpan till haha. En liten lillebror fick vi veta med BF 21 aug, alltså inte ändrad Skrattande

Grattis!!! Va mysigt!

Vi har BF nästan samtidigt då :) jag fick den 20 augusti och en liten flicka :)
  • Kevin och Freja
    Capa skrev 2011-03-24 12:25:05 följande:
    Åååh så kul med en liten tjej,  då kanske vi föder samma dag med hihi Glad V
    ja precis :) Jag hoppas hon vill titta ut lite tidigare, hehe :)
    Så mysigt när man vart på ultraljud, allt känns mer "verkligt" då på något sätt :)

Väntar du också ditt andra barn?
    Jag har en son på 4 år sen innan :) Så det passar bra med en liten tjej nu :)
  • Kevin och Freja
    Capa skrev 2011-03-24 15:14:08 följande:
    Jaaa nu känner jag verkligen att man faktiskt har en liten där inne, himla mysigt Skrattande
    Detta är också min andra ja, har en tjej som är 4 haha och nu en kille, så både du o jag har alltså en av varje nu, eller ja i aug iaf haha Tungan ute Har du berättat för sonen att han ska bli storebror??
    Haha va roligt! Då får vi en av varje båda två då :)
    Min lilla tjej i magen hon sparkar varje morgon vid nio och varje kväll vid nio :) Ganska komiskt!

Ja han vet om sitt syskon och han är jätteglad för det! :) Han har redan döpt henne till Freja :) Han ser verkligen fram emot att få bli storebror :)
  • Kevin och Freja
    Capa skrev 2011-03-24 15:22:17 följande:
    Naaw vilken söt storebror!! Min Leonora har döpt sin lillebror till Jonathan och springer och sjunger och klappar magen hela tiden. Vi bestämde därför att han ska få heta det i andranamn så har hon också fått va med och bestämma Glad Bra då frågar jag dig sen då hur man ska uppfostra en pojke, för jag har noll susning haha

Undrar om er lillasyster kommer födas kl 9 på morgonen/kvällen då hihi
    Ja han är söt :) så omtänksam å go :)
    Åh va sött, ja då blir nog nog glad om han får heta det också :) Vår flicka ska nog heta Freja :) Om det passar när hon kommer ut såklart ;) hehe
    Ja men visst! Fråga på, haha! Det säga att pojkar är lättare än flickor så vi får väl se :)

Ja precis... Man kan börja undra... Jag kommer ihåg att Kevin hade hicka kl nio varje kväll när han låg i magen iaf :D Hela magen hoppade kommer jag ihåg :)

Är din dotter född 06 eller 07?
  • Kevin och Freja
    Capa skrev 2011-03-24 18:32:29 följande:
    Naaw, Freja är jättefint, det stod högt upp på min lista på flicknamn men nu blev det ju en lillebror istället =)
    Min dotter är en 06:a men föddes sent på året i november, det lär jag få höra i tonåren haha
    Ja det är jättefint så vi hoppas att det blir en liten Freja :)
    hahaha, ja ja har samma problem med min son :) han är en supersen 06! han är född 22 december kraken... Så jag lär få mycket skäll när han är tonåring ja med :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011