Inlägg från: Kevin och Freja |Visa alla inlägg
  • Kevin och Freja

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Nu är vagnen beställd :) Blev en sån här fast men sportchassi! Älskar Emmaljunga :)
    Hade en Edge Duo till min son också och jag är sjukt nöjd så jag var tvungen att köra på samma bana även till vår lilla tjej :)
  • Kevin och Freja
    Speck skrev 2011-03-25 11:50:00 följande:
    Vart köpte ni den och vad fick ni betala? Jag funderar på en City Cross jag, men vi får se...
    Vi har köpt den på en barnaffär här i Karlskoga.
    Det är 2010 års modell så vi får den billigare för Emmaljunga skulle inte tillverka fler nu innan sommaren.
    Vi kom undan väldigt billigt, får betala ca.6,500 kr för den. Den skulle kosta 8700 kr så jag är nöjd!

Men Citycrossen ligger också i närheten av de priserna tror jag?
  • Kevin och Freja
    Capa skrev 2011-03-25 15:10:28 följande:
    Den är verkligen jättefin, älskar Emmaljunga!! Hade det inte varit för att jag är så himla kort hade jag valt denna vagnen, tycker dom är så stora och breda för en liten som jag, jag hade nog inte sett över toppen på vagnen haha
    Haha! Men nu låter det ju som en pansarvagn :) Och så himla liten kan du väl inte vara? :)
    Den är iofs ganska stor men ja gillar det! Den är rymlig och stabil och det tycker jag om!

Haha, vilken bild ja fick upp i skallen :)
  • Kevin och Freja
    Capa skrev 2011-03-26 09:46:22 följande:
    Haha, njaa så liten kanske jag inte är då haha Jag är 160 men har helst platta skor vilket kanske gör att jag ser mindre ut haha Sambon är 175 så vi är lilla familjen här jämfört med alla våra vänner som i stort sett är över 180 hela högen haha Glad
    hehe ja men då e de inte så farligt ändå ju.
    Ja jag går också med platta skor men jag är 173 cm så vagnen funkar ändå till mig :)
    Hehe en söt liten familj alltså :) Låter gulligt de :D
  • Kevin och Freja

Måste bara berätta att i lördags den 2 april gifte vi oss, jag och min älskade Daniel :)

Underbart och jag är så lycklig!

Med en son bredvid oss i kyrkan och en liten bebis i magen som också fick vara med på sitt lilla sätt :)

Har dessutom bokat in 3D/4D ultraljud i Stockholm den 3 juni :) Ska bli såååå kul!!

Är nu inne i v 21. (20+1)

• Kevin och Freja
    IceCloud skrev 2011-04-04 13:46:43 följande:
    Kevin C- Va roligt. Grattis!!
    Tack så mycket!!! :)
    alexander2011 skrev 2011-04-04 13:51:19 följande:
    GRATTIS vad underbart med giftemål med bebben i magen. diskuterade detta med sambon om vi ev sjkulle gifta oss till sommaren ist för nästa sommar
    ja det var mysigt med bebis i magen, fast vissa problem med att få plats med magen i klänningen... Är lite större än jag hade räknat med :) hehe
    Ja vi skulle först ha gift oss den 9 juli men sen när jag blev gravid så ändrade vi oss då jag kände att jag inte kommer orka eller vill vara höggravid vid mitt bröllop så då skyndade vi på det lite så det fick bli nu i april istället :)
  • Kevin och Freja

Tack så mycket allihop!!

Ja det känns underbart att vara gift :) Är så lycklig med min man :)

Och med min son och bebis i magen.

Nu hoppas jag bara på att sommaren vill komma så vi får de varmt och skönt :)

• Kevin och Freja

Lägger upp en bild på oss Nygifta Hjärta
    Gravid i v. 20 men det gick att klämma in magen i klänningen ändå :)

Passar även på att lägga in en bild på vår lilla tjej i magen :) Det är 3D ultraljud i v. 14. Hon suger på tummen Skrattande

Vi är så glada, både som herr och fru Hultman och som nyblivna föräldrar i augusti :)
  • Kevin och Freja
    SandraP1990 skrev 2011-04-13 10:20:19 följande:
    shit vilka sådana där "kärlekshantag jag har fått dock sen jag blev gravid, men har lagt på mig mkt på rumpa å lår också, jag har juh för tusan gått upp typ 9 kilo redan å e i vecka 19+2! skämt som en jihu. men sen berätta morsan att två av sina fyra gravideteter gick hon upp 30 KILO, omg, e det vanligt lr???
    Haha det är samma problem här!
    Jag har gått upp runt tio kilo (är i vecka 22) Mina lår är gigantiska för att inte tala om rumpan!
    Min mamma gick också upp över 30 kilo vid två av sina fyra grav, så det finns nog att brås på tyvärr ;)
    Man får trösta sig med att det är av en bra anledning man går upp :)
  • Kevin och Freja
    SandraP1990 skrev 2011-04-13 10:35:47 följande:
    hehe då e jag inte ensam iaf! men jag känner mig så tjock nu kan knappt visa mig för gubben min men han tycker jag e löjlig å säger att man SKA gå upp i vikt när man e gravid.. hehe jag som e löjlig då bara, men morsan retar mig alltid för min "jätte" rumpa jag fått... men sådan e min familj snälla familjen haha nää dom e roliga:P
    Hehe, ja de e samma här. Skäms ju nästan över att man har blivit så stor baktill :) men min man säger att jag överdriver men de tror ja inte ;)

Det värsta är bristningarna tycker ja... Fick det av min förra graviditet och nu börjar de komma på rumpan och låren. Inga nya på magen eller brösten än tack å lov. Det fick ja när ja väntade min son. Får hoppas det redan är så uttänjt där sen innan så de klarar sig, haha!
    Som tur är så bleknar de med åren :)
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011