• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • MissSeger

Roligt att så många har hittat till Tradera. Ett enkelt sätt och bli av med allt överflödigt. Själv så köper jag nya kläder i affären som en tok och tyvärr så hinner man inte använda allt eller så glöms en del bort.
    Och då är det skönt att istället för att slänga så kan man sälja det billigt till någon annan.

• Kajsan

Jag håller på att sälja ett par lampor i glas , hur tycker ni de ska packas på bästa sätt?
    Kan man skicka dem på något annat sätt så man vet att posten är försiktig med dem?
    Inte så kul om de kommer fram i tusen bitar

• MissSeger

Kajsan: Skicka med bussgods om du har. Dem är oftast mer försiktiga än posten.

• Pyssilullan

NU har jag hittat en säljare med MASSA GRYMT SNYGGA HERRKLÄDER!
    Äntligen... Jag har köpt ev en säljare nu och min sambo blir lika glad varje gång..
    Hpn har kläder i storlek L och dom ser inte ens använda ut.

Mkt snyggt från Brothers och MQ och sånt. skitlåga priser..
    Ibland dåliga kort, men kläderna är fina..

ni kan få alias om ni vill?

• versan

Felicia 6 Jag skriver ju det med både i mailet i mitt info och ändå slänger dom bara in pengar utan att skriva från vem suck
    Skitjobbigt ju.

• Tin o Trolls mamma

www.tradera.com/auction/aid_9623171

Kanske taskigt att lägga in den här länken, men det är typ 15:e gången den här auktionen är ute. Kan hon inte fatta att INGEN vill köpa använda tofflor i dåligt skick? Speciellt inte till det priset...

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Ja, FINT står det ju.. Att jag inte såg det! Men då borde hon ju få dem sålda DEN HÄR gången då!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...