• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pockadockan
    My05 jag tycker absolut att du ska maila säljaren, det hade jag gjort

pyssilullan den nya tråden öppnas i nya fl, det kanske är därför du inte känner igen den.
  • honyponken

vad e det för skillnad på den nya fl?? beta lr va den heter? ska allt flyttas över dit nu eller ska man gå in på 2 olika å kolla :S ja fattar nada

• Pockadockan

tydligen ska gamla fl stängas i mars nån gång...

• Pyssilullan

Sörjer, jag som älskar gamla FL...

VISST är det tråkig och irriterande när man får hem någonting som enligt en själv ser förjäkligt ut... Ngt man inte blir nöjd med...
    MEN man kan inte klaga för enligt dennes beskrivning så stämmer det..

Fattar ni?

Jag fick hem ett par byxor idag, SÅÅÅ FINA på bilden, och det stog "använda med i bra skick"

Sen när jag fick hem dom såg dom urtvättade och daskiga ut...

SURAR!!

• Lady Bling

pyssilullan: Vad trist! Fick hem en tröja en gång som var en liknande beskrivning, fast det stod att den hade en liiiten fläck på bröstet som knappt syntes. Sen när den kom stämde det visserligen, men personen hade inte nämnt att det fanns flera fläckar på baksidan också + ett litet hål i ärmen.... Trist när det blir så, speciellt om man betalat mycket.

• jessapessa
    Hallå damer!
    Hur går det med budandet?
    Jag har inte hunnit köpa någon tejp idag, så jag kommer skicka resterande paket på måndag.. då har jag skaffat mej en våg också (köper en imorgon) så jag verkligen sätter rätt porto o så vidare..
    Live and let die
  • jen7504

hej hej.

Måste fråga en mkt dum fråga men ifa.
    Vad gör ni om ni budar på en grej på tradera å sen kommer på att ni inte vill ha den ex jacka till barnet.
    Då ni har vinnande budet. Då måste ni väl köpa grejjen???''

EL hur gör man???''

KRAM KRAM

• Aprilia

jag har precis fått hem en jättefin pop skötväska som jag köpt från tradera. Nu väntar jag på ett par adidasbyxor.

• Felicia6
    ------------------------------------------
    SNÄLLA!

Gå in i den NYA tråden o fortsätt skriva, i stället för att fortsätta i denna...

Länk till den finns längre upp här
    -------------------------------------------
    Äntligen är man lycklig o har livet man alltid drömt om..
  • jessapessa
    Tjosan: Har skrivit till dej i den nya tråden!

Numera använder vi den nya tråden, välkommna dit alla tradera-fans! [Länk till den finns längre upp i den här tråden]
    Crash and burn girl
  • septbebis

jen7504: Man får inte ångra bud = man måste köpa saken.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...