• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • kärleksbarn 05

tror inte du får länka in här för då räknas de väl som reklam för en själv...men tror att de är okej i sin egen press

• Ewis

Någon som kan hjälpa mig igen och igen
    Med att fixa två bilder till en bild???

• Änglatuss

ewis
    jag kan hjälpa, om de blir på mitt sätt ska de se snyggt ut förresten eller bara att dom kommer in i en bild?

• Ewis

Ditt sätt är säkert jätte bra och snyggt nej då bara det går att använda bilden på Tradera!
    Föresten skulle det gå för sig att fixa två bilder??

Skriver du din mailadress till mig.

TACK SNÄLLA DU !!!!

• Änglatuss

sådär ja fixat och klart
    hoppas du vart nöjd

de va en fin "overall" du hade

• Ewis

Änglatuss;
    Åter igen Tack!

Ja Snobben vinter dressen är så himla fin, sonen hade den när han var liiten bebbe, blir lite nostalgisk
    Tror att någon här har köpt en likadan på Tradera tidigare men det var inte du

• Änglatuss

nej de va inte jag!
    just nu letar jag tjejkläder förfullt och en overall blir nog att inhandla till nästa snösäsong!

• Michanna

Kan någon förklara för mig hur man gör för att få in två bilder i en ???

sitter och lägger upp lite till jag hittade i gömmorna.. Får se om man får det sålt....

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...