• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pyssilullan

Jobrika- Självklart

Jag blev jättenöjd med hennes kläder. MYCKET finare än på bild!!!

Gud, jag har typ 50 annonser ute nu med Baara massa fina flickkläder och skor och lite herr/dam =)))) Gud va kul!!

Sålde dotterns lurviga moonboots idag för 300:- Dom var ju så söööta!!

• Tin o Trolls mamma

Njae, BRA var korrekta ordet faktiskt.. Men då måste ju nån vilja köpa dem. Kanske ska tipsa om lägre utgångsbud, eller.. att inte lägga ut dem alls!!

• Pyssilullan

Tin och trolls mamma: Hihi, jaa man borde tipsa henne om det... Vissa annonser blir man trött på, haha

Lejån: Hur smått menar du?
    Jag har runt strl 80 ute nu, för att min tjej är i den storleken, men i en byrå i hallen har jag miljontals med fina kläder i små storlekar, har bara inte orkat rensa ur..

• Lejån

Pyssilullan,
    ungefär i den storleken ja... Jagar 74-80 nu. Står ditt nick på din sida här?

• Kajsan

Jag tänkte uppdatera med en lista med allas Traderanick på min sida.
    Så skicka gärna era nick till mig!

• Lejån

Kajsan,
    kolla med Diwa, hon har nog en lista redan har jag för mig.

• septbebis

versan: Alla kan inte lämna meddelande till andra banker. Jag kan det tex. inte.

• Ewis

Hej hej!
    jag har kikat runt lite hos några av er utan att skriva något för att hitta Pyssilillans nick på Tradera

Pysslilullan;
    Hittar bara 4 auktioner av dig!?
    Letar jag på fel nick???

Ska själv ut med några auktioner nu, killkläder blir det denna gången mm

Hm tror inte att man får MEN tror ni att man får kopiera in våra länkar här till våra auktioner??
    Skulle vara så smidig då vi ändå förmedlar nick i våra pres och det får man ju tydligen...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...