• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Änglatuss

och sen blir omdömmet negativt

hum, vilka folk de finns
    vi ringde en kille igår som köpt en sak av oss bara för att vi inte fått svar via mejl och han va så glad - tydligen va han bortrest och inte hade han tillgång till dator heller.. så han va bara glad att vi tagit kontakt med han

idag ska vi skicka iväg 3 saker med bussgods och se om hur de funkar med postförskott när killen då hämtar ut grejjerna på bussgods åt han!! och pengarna åker direkt in på sambons konto då han hämtar ut paketet! intressant!

• Avelyn

Åh vad tradera är kul.. men sjutton också.. nu har jag ju ännu ett skäl att sitta vid datan. Jag som skulle skärpa mig och leva mer irl

• Änglatuss

haha ja tradera är lockande
    missade en auktion på en söt sommarklänning igår men vann en annan av samma person, undrar om jag ska mejla och fråga om jag inte kan få den andra med eller om hon lagt ut den igen på tradera.. nu så här efterhand va de ju så sött!

• Avelyn

Änglatuss, Ja det finns så mycket sött på tradera Smart att köpa sommarkläder nu

• Änglatuss

hehe jodå, tänker som i storleken, 62/68 borde vår tös kunna ha i sommar, även fast hon växer med raketfart, kompisens lilla flicka är 2 månader nu och har redan storlek 62, då tänker jag våran föds i mars ev april de är sommar, sen om två månder efter de så jag hoppas, annars va 10 kr inget att gråta över

• pattisza

Jag blev påmind om att det som står i personligt info inte gäller vid tvist utan bara det som står i beskrivningen av varan. Skriv därför alltid hur snart du vill ha betalt i beskrivningen.

• bbb

Jag är väl knäpp...men var hittar man säljarens personliga info? jag har lite grejor ute också, men har inte skrivit nån personnlig info på min sida, gör alla det?

• Avelyn

Änglatuss,

Ja man ska tänka framåt. Man får gissa lite i storlekarna. ( gissar på att min gumma har 80 i sommar.. ) Passar det ej då är det väl bara att lägga ut på tradera igen

I dag får jag mitt andra tradera paket... jaaaa!

• Avelyn

Alla skriver inte personlig info.. jag skrev litet.. kan ju vara bra att upplysa om man har djur i familjen.. om man är rökare eller ej etc..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...