• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Änglatuss

de är nog dyrt ska du se
    kan tänka mig att de är skyhöga priser, så va inte kläderna allt för gamla har du nog fyndat, har inte koll på polarn och pyret

• Avelyn

Förutom att köpa är det så spännande att sälja saker tycker jag. Men man förvånas litet Det kan gå hela auktionstiden och ingen lägger bud.. sedan sista dagen kommer det.. och man förundras över att någon faktiskt ville ha det man lade ut. Tycker det är roligt att ens barnkläder går vidare till någon annan.

• Lejån

Alveline,
    ja det är knasigt men det är alltid sista dagen som folk budar. Chansen är väl störst att man får det då kanske.

• cia70

idag kom det ett paket i brevlådan igen.......kul!! kommer paket nästan varje dag...Hur många hängslebyxor behöver du undrar maken.???? Har försökt förklara för honom att barn växer och man behöver olika storlekar....!!!!!

• Kajsan

Jag har sålt en del Mexx, p.op och LEGO.
    Men jag tror inte att folk vet vad Mexx och LEGO är riktigt, jag tycker man får väldigt dåligt betalt för det...

Däremot är jag glad över ett par vägglampor jag skulle slänga men provade att lägga ut.
    De är uppe på 205 kr nu, och det är 11 dagar kvar på auktionen!

• Julius

Har lagt ut lite fler grejer inatt när jag va vaken & uppe & det ärredan flerabudpåvissa saker så det ärju kul

• Ewis

Måste bara fråga när man ska skicka ett paket som är skrymmande så koster det ju 11 kr.
    Sätter man på 11 kr till i porto då????

• BlueBlue

Jag fick också en present från Tradera i går=) Kul=)

• MissSeger

Nu har jag satt ut en del nya pojkkläder på mitt alias MissSeger. Kolla gärna. Vissligen inga märkeskläder men jätte fina. Glömdes bort i lådan och nu är dem tyvärr för små.

Någon som köpt vagn på Tradera, vågar man det?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...