• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Lejån

Kajsan,
    ja det var ingen liten bebis det inte! Min tjej som är 5½ månad har fortfarande strl 56 på ett par byxor.

• Måsen

Hur kommer det sig att det finns så mycket helt nya pop-kläder på Tradera. Köper man dem i butik endast för att sälja dem vidare på Tradera och kanske tjäna en slant på dem?

• Pyssilullan

Måsen: Jag har köpt och ångrat mig ibland, vissa saker har vi fått i present, vissa kläder som en mössa t-ex var det fel storlek på...

• Pyssilullan

Jag har så mkt fint ute nu!

Snygga Herr-jeans bl.a. Diesel i Nyskick
    Fina flickkläder NYA kläder + finare begagnat typ strl 80
    Damkläder m.m.

• Lejån

Måsen,
    med tanke på vad folk betalar för PoP kläder på tradera är det nog många som gör så ja. Vissa saker går ju verkligen för överpris!

• Änglatuss

eller så har nån fått, aldrig använt och sen sätter ut dom för att känna pengar, jag fick 2 sätt ifrån en tjej här utanför tierp som knappt kan ha varit användt, dock inge pop men ändå fina kläder, de lukta ju nytt om dom!

• jiline

Jag säljer pga. att den kommer vara för liten då det är dags att använda den! Då är det bättre att sälja vidare tycker jag.

• jiline

Jag köpte en helt ljuvlig 70-tals klänning till min dotter. Brun med rosa hjärtan o prästkragar! Säljaren skrev att det var storlek 68/74... så den skulle passat i sommar.. MEN den är inte ens lagom nu, skulle säga att den är storlek 62. Jag köpte den dyrt, 185 kr bara för att den var så fin!
    Har mailat säljaren men inte fått svar. Dåligt eller hur?!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...