• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Tin o Trolls mamma

Andra tillverkare kan ha andra märkningar som är lite udda, exv. 68/74 så det är inte omöjligt Felicia6.

• Julius

Ni som har grabbar får ta & kika in hos Julles pappa på Tradera. Har lagt upp en del fina grejer där nu till bra priser oxå...

• Aprilia

Åhh jag vill köpa en lacoste tröja till dottern, men just nu finns det tyvärr inga kopior utan bara äkta för 299kr..........för dyrt för en t-shirt till barn

• jiline

Vet inte om den storleken finns men hon hade haft den till sin dotter när hon använde 68-74... Nej, hon vill inte köpa tillbax den...

• Pyssilullan

Jag har maaaaaaaaaassor till Flickor ute nu....
    MAssa snyggt till era karlar också

+ att jag vet en tjej på Tradera som alltid säljer vråååålsnygga herr kläder till LÅGA priser

• vermilion

pyss

du behöver inte be mig om ursäkt, jag är bara rädd att dom stänger tråden om det är för mycket reklam här..

• MissSeger

Måste bara skriva 1000:e inlägget Ska på tradera nu och kolla om jag hittar något roligt.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...