Inlägg från: Arbetsmyran |Visa alla inlägg
  • Arbetsmyran

bebis juli 2011 =)

Hej på er!!

Jag hoppar in här med...Ja, det verkar som det är enormt många som ska ha barn i juli...Undrar vad som hände i slutet på oktober/i början på november som gjorde att det tog sig överallt

Jag är v 18, har BF 25 juli enligt RUL som jag var på i onsdags, det var så mysigt.

Känns som att man är i en lugn period nu vad gäller det mesta...Jag har iofs mått ganska bra hela tiden förutom huvudvärk ett par veckor o nu domningar i händerna.

9 kg + o syns väldigt väl vad som är på gång....

Kiira: Jag var också jätte nervös innan ultraljudet...har också två barn sen tidigare o då var jag lugnare.

LinneaLi: Förstår att du blev orolig över blödningen, jag hade blivit superorolig.

Har MA och MF i bagaget..

• Arbetsmyran

Ja ibland går det fort...Vi ville att det skulle ta sig tidigare så BF hade varit i maj eller tidigt i juni men men, vi är glada för att det tog sig till sist ..Är vårt första gemensamma barn.

Oj, Kiira har du gått ner 2 kilo men då har du mått dåligt o spytt o så eller?...

Jag vill också att rörelserna ska kännas mer så att fler i familjen kan känna av bebis lite.

• Arbetsmyran

Skönt att få vila med gott samvete när man inte är kry...Vaknade själv med världens huvudvärk..hua.. O så ska vi ha kalas snart.

Skönt när det blir kvällen sen..

Ha en bra lördag!!

• Arbetsmyran

OJ, vad ni har hunnit skriva o flera nya, vad roligt ...

Gu, vad jag lider med er som kräkts o mått så illa....har aldrig varit med om just den biten.

Däremot Katrinplommonbiten ...var riktigt jobbigt för ett par veckor sen..linfrö ska ju vara bra med säger dom

Läste om någon i tråden som hade -33 grader på morgonen..HUA...Jag som höll på att frysa ihjäl i morse när vi hade -23..usch. Blir ännu en dyr elräkning

Fotbollscup idag med flera förluster men får peppa dom så gott det går..

Ha en bra kväll!!

• Arbetsmyran
    Ts Mamma skrev 2011-02-20 17:45:57 följande:
    Åh, får jag vara med!? Tycker oxå den stora Juli tråden är lite jobbig en dag på jobbet och man har 150 sidor att läsa ikapp, typ...

Har BF 9 Juli, mitt andra barn (dotter född 04) och min sambos tredje barn (söner födda 95
    Hej!..Är det ert första gemensamma?  Kul, här har jag två grabbar sen förut o min sambo en tjej.
    Annaliz skrev 2011-02-20 18:35:12 följande:
    Hej! Jag blev också sugen på att hoppa in här :) Hoppas jag ryms på ett hörn ;) Väntar första barnet 24 juli och ska på ul nu 1 mars. Känns otroligt spännande och nervöst på samma gång! Själv är foglossningen mitt största problem. Någon som känt av det med?
    Jag fick problem med foglossning tidigt i min förra graviditet men inte än i den här peppar, peppar... Kan göra riktigt ont och vara jobbigt minns jag...Jag fick rulla ur sängen för att komma upp.

Vad roligt o få lite nytt för er som renoverar o grejar....speciellt när det är klart innan bebis kommer
  • Arbetsmyran

Ts Mamma skrev 2011-02-20 21:59:59 följande:
    Och 99, så det blir en sladdis för oss båda...:) Hur gamla är era sedan innan?!

Mina grabbar är födda -98 -01 och hans tös är född -04.... Ska bli jättemysigt men jag var riktigt nervös för vad den äldsta grabben skulle tycka, känns trots allt som han tagit det bra..

• Arbetsmyran

Sitter här på jobbet mitt i natten o blev jättesugen på apelsin nu när jag läste om apelsin  bastun ...Guu så gott det lät!!

Får hålla till godo med mina mandariner i burk o salta jordnötter som jag inte alls är sugen på i natt.

Hoppas ni sover gott där ute i landet!.. Det ska jag göra efter 7.00

• Arbetsmyran
    HejHoppDå skrev 2011-02-23 17:18:50 följande:
    Hej på er!
    Var på ultraljud idag.
    Mannen är jätte sjuk...troligtvis virus på balansnerven så han kunde inte följa med .... så typiskt. Morsan fick följa med i stället.
    Allt är bra med Mikro... nytt BF 25 juli. Så vill du ändra det Kiira?
    Trist att inte mannen kunde följa med, är ju en sån upplevelse, men mor din blev väl glad för att få se ?..
    Då blir vi två med BF 25 juli..
  • Arbetsmyran
    erika85 skrev 2011-02-24 10:47:37 följande:
    Finns det plats för en till här? =) Har bf 25/7 enligt Ul (17/7 enligt Sm) & det är vårat 3:e barn=) 
    Så klart ! Välkommen!
Svar på tråden bebis juli 2011 =)