bebis juli 2011 =)
Fråga till er haft barn tidigare och gick upp mkt i vikt under graviditeten...
Var det svårt att gå ner igen efter förlossningen??
Fråga till er haft barn tidigare och gick upp mkt i vikt under graviditeten...
Var det svårt att gå ner igen efter förlossningen??

Den 6:e ska jag till BM, har gått in i v 24.
Vårt lilla pyre kommer inte att få det lätt med att veta om det är dag eller natt tror jag eftersom jag jobbar så himla mycket nätter nu o så länge jag klarar av det. Men det är full fart i magen på nätterna
, så det går lätt att jobba.
Var i Ullared i måndags o handlade lite smått o gott...Nu är det skötbord o säng som ska köpas såsmåningom för oss.
Ibland känns det så overkligt att vi ska ha en liten igen, min minsta kille blir ju 10 år i juni och hans flicka blev nyss 7.
Jag funderar ganska mycket på hur olika förlossningarna kan vara...min första var väldigt långdragen o den andra så snabb o lätt.. Nu har det ju gått så lång tid o då kan man väl inte räkna med att det ska gå fort bara för att man fått barn förut eller??
Ts mamma: Hua för tandläkaren, hade också tandvärk häromdagen= inte skoj

BM idag... sf mått= 23 och hjärtljud= 148
Fick inte svar på proverna men hör jag inget är de ok... Då är det 5 veckor till nästa besök nu då.
Moomi: synd att han inte hade samma humör som dig!!...såg att de varnar för att ta med sig gubben på Gekås hemsida
..Tog med min iallafall o han var nästan värre än mig att handla som tur var
Momii skulle det ju vara
Här skulle vi också ha grillat ikväll men så grått o kallt som det är så blir det stekpannan istället..
Härligt annars med de soliga o varma stunderna som blir allt oftare
Vet inte vad som hänt med bebis riktigt...har aldrig varit med om sån fart i magen. Och högt upp dessutom från bara ena dagen till den andra. Jättekul med en aktiv bebis men kom så plötsligt.
Ts Mamma: Trist med magsjuka! Hoppas ni andra i familjen klarar er!