Inlägg från: Arbetsmyran |Visa alla inlägg
  • Arbetsmyran

bebis juli 2011 =)

Ja, jag håller med om att tiden går sakta nu...tror jag mest tycker det för att jag börjar bli trött på den här vintern... Alltså vinter o snö i alla ära och barnen har mycket kul i snön...men nu räcker det väl snart??!!!

Fryser både inne o ute, vill slippa att pälsa på en massa kläder.

Beställde lite mammakläder fån Bonprix idag iallafall , magen växer som bara den...

Och nåt bebisplagg här o där har det blivit men inga mängder, vagnen o sängen lyser med sin frånvaro...har inte hittat någon än ...

• Arbetsmyran

Jag har gått upp 9 kg, ..räknar med att gå upp minst 20..Det gjorde jag med de andra, å andra sidan är jag mer i farten nu än då så vi får se.

Det är så mycket lättare att unna sig saker när man är gravid tycker jag...Jag tänker nog lite så här..Att jag ska ju ändå bli tjock så det gör ju inget ...hm...

• Arbetsmyran

Lördag och ingenting planerat... Sååå trögt att komma igång idag känner jag, efterlyser energi!!!

Igårkväll var magen jättestor o "stum"...kändes som jag hade ätit fler julbord på raken...men hade inte alls ätit mycket, var lite obehagligt...men idag som vanligt igen..skönt!
    Annars bråkar händerna med mig på mornarna, vaknar och har ont i dom o de är delvis bortdomnade...
    Förutom allt det gnället så är det bara bra ...

Hoppas ni alla får en bra lördag ! Kram

• Arbetsmyran
    Annaliz skrev 2011-02-26 16:28:02 följande:
    Igår kom min älskade sambo hem från Sthlm där han för tillfället jobbar. Så glad jag är :)
    Å han hade tur också som fick känna på en livlig krabat inne i magen. Det tror jag han tyckte var häftigt :)
    Jag har känt rörelser från v 13 men det är först nu som rörelserna känns utifrån...
    Härligt att han fått  känna på utsidan, här har varken jag eller sambon kännt nåt på utsidan.
  • Arbetsmyran
    Kiira skrev 2011-02-27 19:21:45 följande:
    ska ta tag i uppdateringen så snart ja får energi,. den tryter nå grymt för tillfället.  energin som ja har går åt till att undvika att mina barn har ihjäl varandra och sköta mig och hundarna och att jobba.. på det en förkyldning som inte ger sig och dåligt med aptit.. ja återkommer när ja piggar på mig lite..

kram på er alla! 
    Ja, den där energin kommer o går tycker jag...

Krya på dig o ta hand om dig!!
  • Arbetsmyran
    LinnaLi skrev 2011-03-02 18:42:01 följande:
    tänkte bara säga att vi blivit lovade att köpa huset vi kollat på =) GLAD!!!!
    Grattis grattis!!!  Guu vad roligt!
  • Arbetsmyran
    SamsonS skrev 2011-03-03 10:56:59 följande:
    Om tre timmar är det dags för ultraljud igen. Ska bli så roligt att se pyret en gång till! Glad
    Vad roligt!!...Berätta sen 
  • Arbetsmyran
    Mammas V skrev 2011-03-07 09:32:10 följande:
    Hej!
    Jag ska få barn nr 2 den 15 juli.
    Ska till MVC idag, känns sådär då ja redan gått upp 13kg, gick upp 23 med första.

Hur mår ni andra i denna perioden?
    Hej ! Visst är det härligt med den snabba viktökningen, är själv + 10kg, men det får det vara värt

Är det besöket som är efter ultraljudet du ska på idag??...Själv har jag tid i början på april för det besöket.
Svar på tråden bebis juli 2011 =)