bebis juli 2011 =)
Grattis hattifnatt89!! Vad roligt!..Här har jag klockat värkar sen halv sju och hoppas på min tur inatt..
Grattis hattifnatt89!! Vad roligt!..Här har jag klockat värkar sen halv sju och hoppas på min tur inatt..
Tack
Det är 7-10 min mellan o verkar vilja hålla sig där..Men den som väntar på nåt gott ..
Grattis till er som fått bebis i helgen!!
Här kom det ut en liten/stor tjej kl 1.26 natten till söndag (24 juli), hon vägde 4075 g o var 53 cm lång.
Trodde hon skulle komma natten innan men värkarna som var mellan 7-10 minuter höll i sig ett dygn innan det small till och blev en enda lång värk o vi fick bråttom.
Allt gick bra men när vi i måndags skulle åka hem upptäckte dom att hon var för gul så nu har vi solat 1 1/2 dygn, det var inte uppskattat av tösen och inte av mig heller. Så skönt att slippa den där sollampan nu o vara hemma, iallafall till i morgon då nya prover ska tas.
Hoppas det är bra med alla er andra!! O fina bilder ni satt in föresten 
Åh, hej o hå...hinner knappt vara vid datorn längre
...har en väldigt vaken tjej som äter mest hela tiden o däremellan tömmer ur sig på ett eller annat sätt....ska iväg till BVC o se om något satt sig på kroppen iallafall. Själv svettas jag som en vet inte vad o kilona rasar...phu...o varmt är det ... Tycker att det är en ganska stor omställning med en liten igen..men myyys också
Snart Momii är det din tur
..Är det fler som väntar ?
Idag när jag stod i kassan på affärn så kändes det som att jag kissade på mig typ men kunde inte knipa...kom ut i bilen o insåg att det var blod som rann. Åkte hem o bytte binda o kläder....sen började det rinna igen för att efter en stund sluta. Grejen är att jag senaste 4-5 dagarna haft lite ljusbrunt avslag bara...varför började det rinna blod så där?...Lite läskigt kändes det men å andra sidan så slutade det ju..men hur har ni andra det ?
Min lilla kom den 24/7 så har ju snart gått två veckor.
Jag har verkligen en väldigt vaken tjej här hemma...tycker att hon borde sova mer men hon kommer inte till ro. Hon äter hur mycket som helst, kräks också ganska mycket och bajjar ännu mer. Men när hon gjort allt flera gånger om så är det som att hon vill sova(skulle behöva) men kan somna till en stund sen skrika... Så jobbigt när man inte vet vad som är fel. Ofta hjälper det att bära runt på henne men det kan man ju inte göra jämt. Hon är två veckor nu o det borde väl bli bättre så småningom...Rutiner, vad är det ?? Sover era juveler mycket? eller längre stunder?