• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Bebbe011

Börja gå framåt!

Vecka 27
    Synd man måste vänta så länge på sitt
    påskägg iår :-P

Fler magbilder skulle va kul att se!!

Kram på er!

• Annaliz
    Bebbe011 skrev 2011-04-22 09:05:49 följande:

Börja gå framåt!

Vecka 27
    Synd man måste vänta så länge på sitt
    påskägg iår :-P

Fler magbilder skulle va kul att se!!

Kram på er!

Vilken fin kula du har :)
  • Bebbe011
    Annaliz skrev 2011-04-22 17:58:28 följande:
    Vilken fin kula du har :)
    Åh tack så mycket!

Glad påsk på er

Lägg gärna upp en magbild du också så ja får se
  • Ts Mamma

Glad Påsk på er alla - här firar vi inte förrän imorgon då alla kidsen e hemma å vi kan åka till släkten 30 mil bort...:)

Så idag blir det bara fika med svärmor och mys med älsklingen

• Ofeigur
    Annaliz skrev 2011-04-22 07:39:08 följande:
    Haha jag kan också bli less på bromsklossar, fan dom är ju trafikfarliga ;) två mornar i rad nu har jag haft lustig värk i nedre mage och bakom ryggen som strålar ner mot rumpa, precis som när jag har mens fast den vill ju typ inte ge med sig riktigt och jag som fördtföderska vet ju inte vad som är vanligt och inte.
    Det är förmodligen förvärkar du har. Om dom inte kommer  för ofta med korta mellanrum så är det ingen fara.
    Är du osäker så ring 1177 så kan dom säkert hjälpa dig. =)
  • Kiira

Glad påsk på er alla! här uppe har snön äntligen börjat försvinna men isen ligger tjock på älven så än är de inte vår på riktigt! 

har fått domningar i mina händer igen och i mina fötter. Händerna är säkert karpaltunnelsyndromet (opererade dock bägge händerna i höstas) men de svullnar nog på ändå..

mår ni andra bra?  

• Momii

Äntligen tvåsiffrigt!Skrattande

Jag mår bra och vi har underbart väder! Igår var vi ute och gunga väldigt länge utan jacka och mössa! Idag ska vi försöka få en heldag ute i det fina vädret! Man blir ju så lycklig av sol och värme!

• SamsonS

Jag mår jättebra efter en toppen helg i huvudstaden! riktig sommarvärme, så otroligt skönt! Har hälsat på mina två svägerskor vars den ena fick en liten flicka för 3 veckor den, och den andra var beräknad till igår. Så en del bebismys har det blivit, inte dumt alls :D

• Annaliz

Har också haft en fin påsk. Varit ute på isen och pimplat och solat. Det har ju varit så varmt och skönt :) Har varit långledig också så det har varit otroligt skönt. Då har man haft tid att pyssla och dona hemma med allt nytt man har införskaffat :)

För övrigt har jag sjuk foglossning på vänster sida och nu är det så pass illa så att det begränsar mig i mitt arbete. Jag kan inte prestera så som jag önskar så jag funderar på jobba en sista månad och alltså gå av två månader innan bf. När jag blir lidande för att jag anstränger mig och när jobbet blir lidande för att jag inte kan och hinner med på jobbet så är det lika bra att låta en frisk och kry med massa energi ta över min position i butiken. Jag har börjat få förvärkar och jag vet inte om det beror på det tempo jag försöker hålla så att kroppen säger emot lite...

• Momii
    Annaliz skrev 2011-04-26 12:01:07 följande:
    Har också haft en fin påsk. Varit ute på isen och pimplat och solat. Det har ju varit så varmt och skönt :) Har varit långledig också så det har varit otroligt skönt. Då har man haft tid att pyssla och dona hemma med allt nytt man har införskaffat :)

För övrigt har jag sjuk foglossning på vänster sida och nu är det så pass illa så att det begränsar mig i mitt arbete. Jag kan inte prestera så som jag önskar så jag funderar på jobba en sista månad och alltså gå av två månader innan bf. När jag blir lidande för att jag anstränger mig och när jobbet blir lidande för att jag inte kan och hinner med på jobbet så är det lika bra att låta en frisk och kry med massa energi ta över min position i butiken. Jag har börjat få förvärkar och jag vet inte om det beror på det tempo jag försöker hålla så att kroppen säger emot lite...
    Lyssna på din kropp! Förvärkarna kan mycket väl ha med tempot att göra. Märkte du någon skillnad under ledigheten?

För mig låter det helt overkligt med pimpelfiske och is nu! Har spenderat två dagar i parken här i närheten och jag har sett nästan lika mycket bar hud som man gör på en sommarstrand.
Svar på tråden bebis juli 2011 =)