• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • Momii
    Bebbe011 skrev 2011-04-13 07:10:01 följande:
    Hejsan! Just nu ligger vi på bb när vi fått sova har en natt för obs... Fick nämligen sjuk huvudvärk igår och värk i magen plus sammandragningar.. Har +4 blod i urinet. Så dom misstänker urinvägsinfektion som startat igång allt. Hoppas hoppas verkligen vi får åka hem idag. Sovit kanske 1-2timmar högst!
    Usch då! Hoppas allt går bra och att ni får åka hem!
  • Sanandra
    Hejsan! Just nu ligger vi på bb när vi fått sova har en natt för obs... Fick nämligen sjuk huvudvärk igår och värk i magen plus sammandragningar.. Har +4 blod i urinet. Så dom misstänker urinvägsinfektion som startat igång allt. Hoppas hoppas verkligen vi får åka hem idag. Sovit kanske 1-2timmar högst!
    Ojdå, det lät inget vidare! Hoppas du kryar på dig så du får komma hem!Glad

Har varit rätt frånvarande ett tag nu. Har flyttat till min hemby och iochmed det även börjat sprinvicka inom skolan vilket medför att man får mer eller mindre jobba jämt tycker jag.Glad Det är ju bra för SGIn men måste börja ta det lite lugnare så man inte behöver vara så trött.

Hur mår ni andra?
    Liten, Bf 14 juli 2011
  • Ts Mamma
    hur går det för dig??

Hoppas du får komma hem snart och det inte är någon fara...

Har gjort ett test i min blogg idag - Är det en tjej eller kille i min mage??? Ta gärna testet å kolla ni med...
  • Bebbe011
    Sanandra skrev 2011-04-13 16:52:17 följande:
    Ojdå, det lät inget vidare! Hoppas du kryar på dig så du får komma hem!Glad

Har varit rätt frånvarande ett tag nu. Har flyttat till min hemby och iochmed det även börjat sprinvicka inom skolan vilket medför att man får mer eller mindre jobba jämt tycker jag.Glad Det är ju bra för SGIn men måste börja ta det lite lugnare så man inte behöver vara så trött.

Hur mår ni andra?
    Tack så mycket, är hemma nu :)
  • Bebbe011
    Hej! Nu har vi fått komma hem, Hade en Urinvägsinfektion som startade hela allt det... Läkaren satt in penicilin direkt så det inte skulle gå så långt att bebis kommer ut pågrund av en UVI, Känns skönt nu men fortfarande ont men inte täta sammandragningar! Något jag inte blev glad över idag va när dom skulle uppskatta bebisens vikt på ul, Då klantade BM sig och sa vad det va för kön i magen...

Och vi ville ju inte veta vad det va! Hon sa... Ja då ska vi se om H*N ligger stilla.. Eller vet ni va det är?!?!  Näää och vi ville inte veta heller.... Men då hade hon ju redan sagt det och min kille vart så jävla arg!!  Jaja huvudsaken barnet är friskt så får det vara vad som helst, men vi ville ju se när det va dags :/

Hur som helst hemma nu med Penicilin och Vila!
    Kram!
  • Annaliz
    Bebbe011 skrev 2011-04-13 17:06:05 följande:
    Hej! Nu har vi fått komma hem, Hade en Urinvägsinfektion som startade hela allt det... Läkaren satt in penicilin direkt så det inte skulle gå så långt att bebis kommer ut pågrund av en UVI, Känns skönt nu men fortfarande ont men inte täta sammandragningar! Något jag inte blev glad över idag va när dom skulle uppskatta bebisens vikt på ul, Då klantade BM sig och sa vad det va för kön i magen...

Och vi ville ju inte veta vad det va! Hon sa... Ja då ska vi se om H*N ligger stilla.. Eller vet ni va det är?!?!  Näää och vi ville inte veta heller.... Men då hade hon ju redan sagt det och min kille vart så jävla arg!!  Jaja huvudsaken barnet är friskt så får det vara vad som helst, men vi ville ju se när det va dags :/

Hur som helst hemma nu med Penicilin och Vila!
    Kram!
    Skönt att du är på bättringsvägen. Nej men åååh. Jag förstår er besvikelse! Vi har ju inte heller tagit reda på kön och även om man undrar och är nyfiken så skulle jag bli jättearg om de försa sig! Men nu är det ju som det är och ni får göra det bästa av situationen. Nu när ni vet så kan ni ju mer specifikt köpa kläder för det könet osv... Ha det bra :)
  • Bebbe011
    Ofeigur skrev 2011-04-14 09:52:12 följande:
    Det var ju fruktansvärt dåligt gjort. Det ska man ju fråga före man säger vad det är tycke rman jue. Han har stor anledning att bli arg.
    Hehe ja Han är arg fortfarande att hon inte kunde hålla truten om vad som fanns där!
  • Bebbe011

Hej tjejer!

Va tyst det har blivit i tråden på sista tiden!!?

Alla fall måste ja berätta, skulle göra ljusa slingor i mitt hår

som slutade med att ja såg ut som en Tiger på skallen!! Killen dog av skratt så nu sitter ja med en

lusbrun färg i håret igen.. Hoppas det försvinner annars avlider jag, ikväll kommer nämligen mina svärföräldrar

hit på middag.

Tänkte bjuda på en magbild också!

Svar på tråden bebis juli 2011 =)