• Kiira

bebis juli 2011 =)

hejsan! finns en väldans massa trådar om bf kring juli. men de är så ofantligt stora o svåra o hänga med i om man inte gjort de från start.

så ja tänkte att ja öppnar en ny tråd som ja hoppas inte blir sådär stor utan mera lagom.
     ända "kravet" är att vi väntar bebis i juli. vilket barn i ordningen spelar ingen roll. =)

så om du liksom ja ska ha bebis i juli och vill ha någon att dela denna längtan med så skriv!

kram från en riktigt kallt norrland! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:46
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-21 18:47
    en preliminär Bf Lista, stämmer inte något så hojta så ändrar ja! =)

Awesom bf 4 juli första barnet
    Ofeigur bf 7 juli
    Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
    Jennx bf 12 juli andra barnet
    nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
    Assis bf 15 juli tredje barnet
    HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
    Kiira bf 21 juli tredje barnet
    Annaliz bf 24 juli första barnet
    Limpan bf 24 juli andra barnet
    Arbetsmyran bf 25 juli
    Bebbe011 bf 26 juli
    Momii bf 26 juli andra barnet
    Hattifnatt bf 31 juli första barnet

Linnali bf andra barnet
    Parker01 bf

• Svar på tråden bebis juli 2011 =)
  • knopprosa

Hej tjejer! Hur är det med er och era magar? Länge sen jag skrev något här men tänkte slänga in ett inlägg :)
    Jag ska på ett till UL om ca 2 veckor, har fått för mig att jag väntar en jättebebis eftersom alla kommenterar hur stor jag är osv. Men det ska bli kul att få en titt till på henne :) Idag har vi varit i huset och målat hela dagen *puh*, men det blir så fint :)

kram

• Arbetsmyran

Jaha, åter ett nattpass på jobbet..

Har varit på fotbollscup med minsta sonen hela dagen, o vilket fint väder vi fick ...det var såå varmt.

I magen är det full rulle..verkligen en aktiv bebis! Kanske ännu en fotbollsspelare.

knopprosa skrev 2011-05-07 19:29:38 följande:
    Hej tjejer! Hur är det med er och era magar? Länge sen jag skrev något här men tänkte slänga in ett inlägg :)
    Jag ska på ett till UL om ca 2 veckor, har fått för mig att jag väntar en jättebebis eftersom alla kommenterar hur stor jag är osv. Men det ska bli kul att få en titt till på henne :) Idag har vi varit i huset och målat hela dagen *puh*, men det blir så fint :)

kram

Vad roligt o greja med huset ...o speciellt när man ser vad fint det blir !!

• knopprosa
    Arbetsmyran skrev 2011-05-08 00:34:20 följande:

Jaha, åter ett nattpass på jobbet..

Har varit på fotbollscup med minsta sonen hela dagen, o vilket fint väder vi fick ...det var såå varmt.

I magen är det full rulle..verkligen en aktiv bebis! Kanske ännu en fotbollsspelare.

Vad roligt o greja med huset ...o speciellt när man ser vad fint det blir !!

Vad mysigt, hur gammal är din son? Jag har också en otroligt aktiv bebis :) kommer inte ihåg att det sparkade så när jag gick med tösen. Ja det är kul att greja lite, hoppas bara vi hinner färdigt med allt innan bebis kommer :)
  • Arbetsmyran
    knopprosa skrev 2011-05-08 09:23:38 följande:
    Vad mysigt, hur gammal är din son? Jag har också en otroligt aktiv bebis :) kommer inte ihåg att det sparkade så när jag gick med tösen. Ja det är kul att greja lite, hoppas bara vi hinner färdigt med allt innan bebis kommer :)
    Minsta grabben blir 10  år i juni....så var inte igår jag var med om en förlossning..HJäLP! ..är lite nervös måste jag erkänna.
  • knopprosa
    Arbetsmyran skrev 2011-05-08 13:39:09 följande:
    Minsta grabben blir 10  år i juni....så var inte igår jag var med om en förlossning..HJäLP! ..är lite nervös måste jag erkänna.
    Jaha okej :) ja det kan jag förstå.. Samma här!
  • Ofeigur
    Arbetsmyran skrev 2011-05-08 13:39:09 följande:
    Min är 8 i år och det känns som det var såå länge sen.
  • Arbetsmyran
    Ofeigur skrev 2011-05-08 21:33:52 följande:
    Min är 8 i år och det känns som det var såå länge sen.
    Ja, eller hur?!!!....Ändå tyckte jag att det var en baggis när jag fick barn DÅ för 10 år sen(hade en jättelätt förlossning)...Men nu..hua.. Tycker tom att jag varit lite gnällig under graviditeten nu.
  • Ofeigur
    Arbetsmyran skrev 2011-05-08 21:49:22 följande:
    Ja, eller hur?!!!....Ändå tyckte jag att det var en baggis när jag fick barn DÅ för 10 år sen(hade en jättelätt förlossning)...Men nu..hua.. Tycker tom att jag varit lite gnällig under graviditeten nu.
    Håller helt och hållet med dig! Det gick ju som på räls men nu är det tungt ,drygt,ont och en massa gnäll haha
  • Bebbe011

Hej brudar!!

Har varit lite frånvarande sista tiden eftersom vi flyttat och stökat,
    sen så har ja haft massa problem så nu är man på sin 3e penicillinkur...
    Har ju haft så mkt sammandragingar och tryck neråt, så man hade tydligen
    en elak uvi.. Men nu hoppas vi det är över! På fredag ska vi till BM igen för prov
    osv.

Hur mår ni andra?!

• Momii
    Bebbe011 skrev 2011-05-09 06:29:07 följande:
    Hej brudar!!

Har varit lite frånvarande sista tiden eftersom vi flyttat och stökat,
    sen så har ja haft massa problem så nu är man på sin 3e penicillinkur...
    Har ju haft så mkt sammandragingar och tryck neråt, så man hade tydligen
    en elak uvi.. Men nu hoppas vi det är över! På fredag ska vi till BM igen för prov
    osv.

Hur mår ni andra?!
    Usch! Hoppas det går över den här gången!

Jag mår bara bra tack!
Svar på tråden bebis juli 2011 =)