**Den stora feta LCHF-tråden**
har så ont i fötter och händer, kan inte bära saker eller gå på ex dammsugarsladden, får verkligen skit ont så mycket är ju vatten men frågan är hur mycket.. :(
16g kolisar igår, 13g kolisar idag. Nu börjar det likna något!
Så länge man mår bra, går ner i vikt, har hur mycket ork som helst, perfekta värden så kan det ju inte vara dåligt!!! Kroppen borde väl signalera om något är fel?! Min känsla är att min kropp mår hur bra som helst av LCHF. Nu tar jag även nästa steg - att i stort sett utesluta mjölkprodukter. Jag mår så bra att jag inte vill sluta med LCHF.
Är det bara jag som gjort reflektionen att matkassen blir bra mycket billigare med LCHF. Jag köper inte lika mycket lull-lull längre utan färre rena produkter. Jag äter inte lika ofta heller och på kvällen man det lika gärna bli en rejäl ostbit och en kopp te som en måltid. Ägg och bacon kostar inte många kronor. Jag har säkert dragit ner mina matkostnader med 20-30% - även det en härlig biverkning!
Btw så ska jag idag åka och köpa grejerna till nyårsmiddagen:
Förrätt: Chevréost och valnötter i ugn, läggs sedan på lite ruccola (mest för att det blir snyggt - inte för att ruccola är så gott).
Huvudrätt: Rostbiff med bea och fetaostsallad. Rostade rotgrönsaker för de som vill.
Efterrrätt: Cheesecake a´la LCHF med en botten av malda hasselnötter och mandlar.
Dryck: Kopiösa mängder rödvin! Enda "synden" denna kväll blir champagnen. Men champagne kan man bara inte utesluta ur sitt liv!!
Kommer att bli huuuuuur gott som helst!!!
Inte en synd igår sånär som på ett glas champagne. Är sååååååå nöjd!!! Har just avnjutit (?) en rejäl sked med kokosolja. En bra början på det nya året!
Gott nytt år alla!!! I år ska magrutorna fram!