**Den stora feta LCHF-tråden**
Alltså seriöst, jag borde kanske ringa jourcentralen innan det blir så illa att jag inte kan ta mig dit....
Trotsar allergi, bihålor som gör snoront (hahaha) och dagens höga halt av björkpollen, för en tur till ICA MAXI där jag ska handla för värdecheckar haha. Allt för att inte höja månadens matbudget (även om jag säkert lär handla för mer än checkarna) och sen till systemet för att fylla på vinförrådet, och sist men inte minst till apoteket, för det var av extrem vikt att jag köpte ögondroppar till mina kliande ögon för att bli kvitt (???) bihåleskiten. Ja, det var iaf det tipset jag fick av sjukvårdsrådgivningen när jag ringde om bihålorna...
Alla verkar laga påskmiddag, jag fattar inte grejen.... Jag har inte ens ägg hemma... Jag missar kanske nåt jätteviktigt!!
Och ja, nu har maken åkt till USA.....
Hemma från shoppingrundan med en omgång HELA frön. Ska göra frökex omgående!
Kom som väntat också hem med en del annat, tyckte inte jag hittade nånting i icas reklamblad, men de hade mycket mer i butiken. Det var säkert en hel del av rabatter på icakortet som jag gillade! Det var typiska såna där varor som vi köper mycket av, påläggskött, oliver, rödlök, kyckling mm. Det är ju faktiskt en månad nästa månad med, då jag också ska hålla mig så nära 5000 kr som möjligt, så om nu kycklingen är billig kan jag ju lika gärna passa på nu.
Höll dock på att få panik när det var HELT TOMT i Lindor Lindt hyllan!! *morr* Sprang runt runt och hittade till sist ett annat ställe dom hade skyltat Lindt på också, och där stod 5 små stackars påsar kvar av dom svarta. Köpte mina 2 för 55 kr så nu ska jag synda! Blev så gladdå jag hittade dom där att jag helt glömde bort att jag skulle köpa lindts 90% kaka också eftersom det inte finns i nån av de andra butikerna. jaja...
Frökexen ser fina ut iaf Mer som de där dyra i butiken. Men OJ vad physillumfröna svällde snabbt, fick ha i lite vatten i receptet för att ens kunna klicka ut det :-P
muuuums vilka jädrans kex!!!!