**Den stora feta LCHF-tråden**

Idag, av alla dagar,har jag i all hemlighet börjat på en liten omstart, efter en påskvecka i kolhydratshelvetet... Häpp!

Jag kör nog på mitt idiotrace ett tag till.... *in i dimman*
Ok, ta INTE ett varmt bad när ni har Bihåleinflammation. Det känns som att snoret har expanderat men inte har nånstans att ta vägen.... BLÄ!
Sitter och laddar efter en till portion av kycklingfile och grekisk sallad! MUMS. Tyvärr så lockar chokladen betydligt mer just nu kan jag säga... :-P
JIPPI JIPPI JIPPI!
När jag gick för att fixa middagen (ja jag vet, klockan är mitt i natten men jag har varit upptagen) så fick jag snyta mig om och om igen och trycket lättade MASSOR på höger sida. Tror det gjorde att det lättade på vänster med automatiskt för nu har jag inte alls lika ont! GUD så skönt!!!
Har fått i mig en supergod omgång sallad till, ska ta fram lite choklad och sen hoppas jag att jag kan sova såsmåningom!
Kaya,
Visst är det förjäkla trist det där med ens favoriter som plötsligt inte alls smakar gott? Iofs kan det ju vara en lättnad också ibland om det är skit man brukade gilla förut. Men lite trist är det ju allt.