**Den stora feta LCHF-tråden**
Köp antingen eller. Vi har ica stevia strö, men jag tycker mängden erithyol/stevia är i obalans så jag har en gnutta äkta stevia i ytterligare.
Skilsmässa för att man äter "bra" saker. Han behöver inte äta dina feta såser om han inte vill. Min sambo äter min mat + potatis/ris/pasta. Men han gillar feta saker så...... (syns på honom) =)
Tycker det är synd att din man känner så. Han får laga sin egen mat o äta det han vill, du hindrar ju inte honom...........
Min familj o sambons familj (framför allt sambons mamma) suckar över att jag inget äter...........
Grattis till adoptionen. Spännande!
Åh, äntligen under 60strecket! Wohoo! Har gått ner mellan 10-15kg sen april!
Men magen försvinner knappt! Lite surt!
Jag äter 3mål de dagar jag jobbar! Jobbar jag kväll så blir det ngt litet även när jag kommer hem från jobbet. Men är jag ledig så blir det oftast bara 2mål.
Idag kom en kompis över med sina barn, så vi servera godis, saft o chips. Alkohol till oss. Inge gott o vad illa jag mår! Märks att man inte äter socker. Toblerone var inte ens gott! Sitter nu o äter jordgubbar, choklad, plommontomater o bonbon godisar. Det är godare iaf. Bara lite granna. Måste fira att jag hamnat under 60 strecket! =) Nästa helg jobbar jag delad tur 3dagar på raken. Så nu njuter jag av ledigheten denna helg!