Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

**Den stora feta LCHF-tråden**

solrosen81 skrev 2012-06-05 11:26:34 följande:
    Menar du att du har ätit nachos? Jag gör alltid ostchips till. Supergott tillbehör.
    Jag har ätit skalen. Inte tänkt mig för att det inte är lchf "ok"! =) Gillar inte ost så ostchips låter inte lockande! =)
  • LokesMammi
    solrosen81 skrev 2012-06-05 12:11:17 följande:
    Nej då är det ju inget alternativ för dig. Men hur kan man inte tycka om ost.
    har varit allergisk mot mjölk tills jag var 18år. Så är inte jätteförtjust i mjölksaker. Ost är blä. :)
  • LokesMammi
    solrosen81 skrev 2012-06-05 13:37:07 följande:
    Ok då förstår jag.
    Många som säger så. "hur kan man inte gilla ost?"! =) hehe
    Vill gilla ost, vill tåla fisk o ägg. Men men! =)
  • LokesMammi
    Hoppet 3 skrev 2012-06-06 14:20:01 följande:
    Jag säljer gärna min Zumba då jag inte tyckte att det passade mig riktigt.
    Gav de 2 ggr sedan insåg jag att de inte passade min oförmåga till koordination.Skrattande
    Så om någon är intresserad hör av er.
     Solig
    Jag! =)
  • LokesMammi

Så, nu är man tillbaka i Svedala igen! Här var det ju kallt o blött! Blä!
    Denna helg ska jag fuska färdigt, men sen är det allvar från måndag. Rätt mat, jobb igen o sonen ska skolas in hos dagmamma! =) hehe
    Ska börja på fakir på måndag, se om jag lyckas! =)

11-1/11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • LokesMammi

Första dan på fakir!
    Te och bacon till frukost. Tom sambon tänker testa så han ät scrambled egg (stavning) o bacon. Men han dricker mjölk........
    Ska snart äta kött som jag haft i ugnen o aromsmör till som jag gjorde igår. Får se om jag hinner äta innan jobbet ikväll eller om jag får äta lite efter jobbet.

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • LokesMammi

Testade ett par byxor igår som jag för 1 år sen inte kunde knäppa. Jag har gått ner massa kg i vikt men knappt minskat runt magen. Men det gick "typ" o knäppa byxorna! Det kändes bra. =) Men kkommer inte kunna ha dom byxorna denna sommar. Men nästa! =) hehe (fast nästa sommar planerar jag på o bli gravid :/)

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**