**Den stora feta LCHF-tråden**

Kittycat,
Tråkigt att läsa att du har det jobbigt! Och du vet ju själv att ditt beteende inte r bra så det behöver jag inte säga till dig! Däremot så kan jag säga, utifrån erfarenheter om stress, depression, ångest och liknande att man blåser ofta upp saker i sitt inre. Och det är just i ens inre som det är som allra värst. När man lättar på trycket och "erkänner" att man inte är så stark som man trodde, då släpper det mesta av pressen och man har lättare att g vidare! Jag tror inte att din sambo kommer döma dig, så jag tycker absolut att du ska prata med honom, för att få stöd! Du behöver inte vara ensam i dina tankar och ditt kämpande med beroendet!
På måndag SKA jag ha gått ner i vikt förresten. Har bestämt att så bara måste det bli! Ska inte fuska (vad jag vet iaf) innan dess, och det bara SKA ju ge resulat att äta som jag gör nu! Jag är så himla nära nästa stora mål nu, och har kämpat i 8-9 månader med detta delmål!!!
Förresten, min semester-noja har börjat komma nu! Vi åker mycket med husvagnen och det är mycket utemat och mycket parker med tillhörande dålig matalternativ!! Hur brukar ni ha det? Hemma är det ju inga störra problem bara för att det råkar vara semester....
Fasen alltså. Hemma från VC, såklart ögoninflammation fortfarande på båda ungarna! Så nu fick jag nya droppar 2 ggr per dag på båda ögonen på båda ungarna, och dessutom fick jag allergidroppar som ska i ögonen 4 ggr per dag eller nåt... Kan säga som så att dom samarbetar absolut inte när det gäller ögondroppar... Hur fasen ska jag fixa det här? Och så hemma från jobbet idag igen då. Känns som att jag aldrig är där