**Den stora feta LCHF-tråden**
Give me strengt
kom igen kom igen kom igen! snart står vågen på en 5:a

om du inte klarar stå emot- världen går inte under och du har hela livet på dig att göra av med den

Dag tre fakir går enligt planerna. Ett kilo ner trots att Mensen kom imorse!! Tjohooo! Jag vill ner under 60 innan nyår!! Det SKA gå!!!!
gratäng på rättika smakar exakt som potatisgratäng! fantastiskt gott till en köttbit!
www.familjeliv.se/Forum-4-362/m67285661.html Här diskuteras det ni säger och TS anser att många i den här tråden påstår att de äter paleo fast TS vet att ni inte gör det. Det påstås även att ni härinne påstår att man bara kan gå ned i vikt genom lchf (dvs ingen annan metod fungerar) och att ni anser att alla som inte äter lchf äter fel och bara skräp. Tänkte det kunde vara intressant för er att veta att era ord används på ett annat ställe. Har försökt bemöta det men det är ju lite svårt att få plats bland lchf- hatare, fast lite kul är det då jag finner det rätt fascinerande att hur jag äter kan provocera andra så fantastiskt mycket
Jag hade bråttom igår när jag snabbhandlade och såg att min butik tagit in lchf-bröd. Greppade två olika och väl hemma läste jag på påsen. Vetemjöl i båda?!? Över 3G kh per skiva.. Blev sååå besviken!! Hur kan det få stå lchf på påsen och sen har de bakat på mjöl?! Nu börjar det vara dags att kräva lite av företag som sätter lchf-stämplar på sina varor!!! Jag blev förbannad!
Köpte ju sånt där lchf bröd, tänkte att nu när jag ändå köpt det så testar jag käka det. Har ätit två skivor varje morgon. Blir så irriterad, fem dagar senare visar vågen +1kg, först gången på 5mån som vågen inte gått nedåt. Inget mer bröd för min del alltså.....
Niniis: hur ser en matdag ut för dig nu då du tappat så mycket? Och grattis! Låter fantastiskt!!!
Lammsteken i ugnen, knäckebröd och mjukbröd bakat för kommande vecka. Har även bakat en lchf kladdkaka till fars dag firandet.