**Den stora feta LCHF-tråden**
Hänger på med laktosfritt till lucia! Men tillåter ni smör och ost? Kommer sukta efter mjölken imitt kaffe, vet inte hur jag ska göra med det? Klarar inte äggmjölk- får vansinnig magknip. Tacksam för tips!
Hänger på med laktosfritt till lucia! Men tillåter ni smör och ost? Kommer sukta efter mjölken imitt kaffe, vet inte hur jag ska göra med det? Klarar inte äggmjölk- får vansinnig magknip. Tacksam för tips!
Mjölkfritt skulle det ju vara!
Jaha, nu har jag kickat igång mejerifritt till lucia då!
fick med sambon på utmaningen- så nu blir det lite lättare. Jag kommer skippa osten, men äta smör dock. Får väl vänja av mig vid mjölken i kaffet då.... :-/ det här blir toppen- vi har stor fest med jobbet på luciakvällen och skulle vara toppen om jag skulle kunna komma i mån av alla mina dnygga klänningar i garderoben då- 3kg skulle räcka.... Tjohooo! Peppad!!
Jag kommer äta så bra det går, om det skulle slinka ned en lussebulle på jul känns inte som hela världen julafton kommer jag nog äta det jag vill (antingen blir det liberalt eller så inte... Beroende på humör). Men fram till julafton ska jag inte unna mig fusk, lite glögg och nån vinkväll här och där- men fikat låter jag bli. Kommer baka lchf lussebullar och pepparkakor att ha hemma om suget kommer
Frukost: kokt ägg med smör och kaffe med kokosolja Lunch: grillad kyckling med sallad Middag: kycklingpytt med cashewnötter och kokosmjölk (sant massa extra kokosolja i) Ingen mjölk idag
Inga under här heller, däremot mår jag jättebra! Har kunnat sluta äta medicin för min rosacea! Har tappat 12kg sen maj, men sommaren var vi utomlands och då fuskades det hela tiden...
Mejerifritt i en vecka snart, vägde mig imorse- minus 1kg!! Tjohoo! Nu har jag bara 5kg kvar till min målvikt! Helt sjukt! Kämpar vidare....
Loreena: ser ju hur bra som helst ut!! Hur gör man för att lägga in bilder? Måste man ha premium eller nåt?
Ska försöka lägga upp en förnedrande före bild och en nu bild. men nu när jag trycker ladda upp så står den och snurrar nån minut och sen försvinner det bara :-/ men jag kämpar på. Vill visa er för att jag är lite stolt och för att det ger mig pepp att faktiskt visa upp hur jag såg ut nyss- även om det är lite förnedrande och pinsamt tom...
Wow! Sjukt bra jobbat!!!